خبرگزاری کار ایران

محمدناصر زندی در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

مردم و مسئولین چالوس در تلاش هستند تا میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۱۸

همه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان چالوس در تلاش هستند تا میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشند.

فرماندار چالوس گفت: با تعامل و همکاری تمام دستگاه‌ها در ستاد هماهنگی خدمات سفر چالوس تاکنون وضعیت بسیار مطلوبی را در این شهرستان شاهد بودیم.

به گزارش ایلنا، محمدناصر زندی همچنین در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد با بیان اینکه شهرستان چالوس در محور ورودی استان مازندارن قرار دارد عنوان داشت: از آنجایی‌ که آزاد راه تهران شمال نیز در این حوزه شهرستان چالوس قرار دارد از مدت‌ها قبل جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر از در این شهرستان برگزار کردیم.

وی با اعلام این‌که شهرستان چالوس آمادگی لازم برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارد، خاطر‌نشان کرد: تعیین لیست کشیک‌های نانوایی‌ها، استقرار پایگاه‌‌های هلال‌احمر در سه نقطه شهرستان چالوس و استقبال از مسافران نوروزی در محل آزاد راه و ورودی شهر هچیرود از برنامه‌های بود که در این ایام اجرا شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس با تأکید بر وجود شرایط مطلوب و رضایت‌بخش درباره پذیرایی از مهمانان نوروزی اعلام داشت: به‌ جز مشکل کمبود آب شرب که ناشی از وجود زیرساخت‌های قدیمی و فرسوده است و شرایط عادی و طبیعی در چالوس برقرار است.

فرماندار چالوس به رضایت کامل از واحدهای اقامتی و پذیرایی، نیروهای امدادی و انتظامی شهرستان توسط مسافران اشاره کرد و اذعان داشت: نظارت بر بازار نیز توسط خانه اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به صورت مستمر در حال انجام است و اداره تعزیرات نیز با استقرار کشیک نوروزی در تلاش هستند با متخلفان برخورد کنند.

وی بیان داشت: همه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان چالوس در تلاش هستند تا میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز