خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی انتظامی درساری:

سال ۹۳ سالی سخت برای مجرمان است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۲۱

بیشترین محورهایی که تصادفات و تلفات رانندگی در روزهای ابتدایی نوروز در آن صورت گرفته شامل محور شاهرود - سبزوار، اصفهان - شیراز، اصفهان - شهرکرد و لاهیجان - رشت است.

سردار احمدرضا رادان دقایقی پیش در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نیروی انتظامی در ایام نوروز در بخش انتظامی و تامین امنیت مردم در شهرهای مسافرپذیر کشور اقدامات ویژه‌ای صورت می‌دهد. وی افزود: از روز گذشته به صورت پایلوت پلیس افتخاری در تهران بزرگ فعال شده و افتخار پلیس این بوده که در خدمت پلیس افتخاری باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی سرقت‌های خشن و مسلحانه در کشور، تصریح کرد: امیدواریم در سال ۹۳ بتوانیم به مردم گزارش کاهش سرقت‌های خودرو را ارائه دهیم.

وی با اشاره به کاهش ۹ درصدی سرقت‌های مهم در کشور گفت: خوشبختانه تا امروز براساس آمار‌، کاهش ۹ درصدی حوادثو جرائم راهنمایی و رانندگی و تلفات ناشی از حوادثرانندگی را شاهد بوده‌ایم.

** بیشترین تصادفات در محور‌های شاهرود - سبزوار، اصفهان - شیراز، اصفهان - شهرکرد و لاهیجان - رشت

سردار رادان در ادامه با بیان اینکه قصد داریم تعداد تلفات ناشی از حوادثرانندگی را در ایام نوروز کاهش دهیم، افزود: بیشترین محورهایی که تصادفات و تلفات رانندگی در روزهای ابتدایی نوروز در آن صورت گرفته شامل محور شاهرود - سبزوار، اصفهان - شیراز، اصفهان - شهرکرد و لاهیجان - رشت می‌شود؛ در عین حال ما تلاش داریم با اقدامات ترافیکی بیشتر، شاهد کاهش تصادفات در روزهای آتی در این محورها باشیم.

**رشد ۴۶ درصدی واژگونی خودرو از ۲۸ اسفندماه تا امروز

جانشین فرماندهی ناجا با اشاره به اینکه از ۲۸ اسفندماه ۹۲ تا پایان یکم فروردین رشد ۳۵ درصدی در واژگونی خودرو را داشتیم، تصریح کرد: امروز متاسفانه رشد واژگونی به ۴۶ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل واژگونی خستگی و خواب آلودگی است، افزود: اگر مردم در هنگام سفر خستگی را با استراحت برطرف کنند، به طور یقین آمار واژگونی در جاده‌ها کاهش می‌یابد.

سردار رادان با بیان اینکه ۶۲ درصد عامل تصادف غیر از واژگونی در ۳۰ کیلومتری نزدیک شهرها بوده است، تصریح کرد: این امر حکایت از شتاب و عجله رانندگان در سفر دارد که اگر رانندگان این موضوعات را رعایت کنند، بسیاری از تصادفات کاهش می‌یابد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه عدم عجله و شتاب و استراحت کافی سبب کاهش تصادفات رانندگی می‌شود، گفت: رانندگان اگر استراحت کنند و شتاب نکنند، زودتر از زمانی که شتاب می کنید به مقصد می رسید.

**سال ۹۳ سالی سخت برای مجرمان است

وی با اشاره به اینکه امیدواریم امسال در حوزه راهنمایی و رانندگی کاهش شتاب را شاهد باشیم، افزود: سال ۹۳ سالی سخت برای مجرمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز