خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد هماهنگی سفر شهرستان بهشهرخبرداد:

نمایشگاه صنایع دستی و هنری های سنتی هنرمندان بهشهری افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۹۵

در این نمایشگاه، ۲۵ غرفه شامل صنایع دستی و هنرهای سنتی فعالیت می کند که آثار جوانان هنرمند شرق مازندران را ارائه و برای فروش عرضه می کند.

دبیر ستاد هماهنگی سفر شهرستان بهشهر گفت: نمایشگاه صنایع دستی و هنری های سنتی هنرمندان بهشهری در مجموعه تاریخی و گردشگری عباس آباد بهشهرافتتاح شد.

به گزارش ایلنا، " فاطمه ذبیح پور " اظهار کرد: در این نمایشگاه، ۲۵ غرفه شامل صنایع دستی و هنرهای سنتی فعالیت می کند که آثار جوانان هنرمند شرق مازندران را ارائه و برای فروش عرضه می کند.

وی بیان کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها، می تواند علاوه بر معرفی هنرمندان به مردم، بر رونق جاذبه های گردشگری بهشهر اضافه کند.

دبیر ستاد هماهنگی سفر شهرستان بهشهر افزود: متاسفانه صنایع دستی و هنرهای سنتی مازندران با غربت و مظلومیت دست و پنجه نرم میکنند که تلاش برای احیای این صنایع، حس زندگی و حیات را تداعی خواهد کرد.

ذبیح پور به تلاش مدیران شهرستانی برای میزبانی از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی، پاکسازی معابر و نصب نمادهای ویژه نوروز در بهشهر انجام شد که امیدواریم نتیجه این تلاش ها، جلب رضایت مسافران و گردشگران باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز