خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد:

یاری‌رسانی ۱۸۵ میلیون تومانی آملی‌ها در جشن احسان و نیکوکاری

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۳۶

مردم خیراندیش این شهرستان در جشن احسان و نیکوکاری امسال حدود ۱۸۵ میلیون تومان به کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان تحت حمایت امدادرسانی داشتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: مردم خیراندیش این شهرستان در جشن احسان و نیکوکاری امسال حدود ۱۸۵ میلیون تومان به کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان تحت حمایت امدادرسانی داشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، رمضان علیپور بیان داشت: مردم خیراندیش این شهرستان در جشن احسان و نیکوکاری امسال حدود ۱۸۵ میلیون تومان به کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان تحت حمایت امدادرسانی داشتند.

وی با اعلام اینکه کمک‌های مردمی سال جاری مردم آمل نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است، ابراز داشت: حدود ۱۵۰ میلیون تومان این کمک‌رسانی‌ها نقدی بوده و ۳۵ میلیون تومان نیز به صورت غیرنقدی توسط مردم یاری‌رسانی شد.

علیپور با اشاره به اینکه در آستانه بهار طبیعت و آغاز سال نو دستگیری از نیازمندان و افراد بی‌سرپرست امر نیکو و خیری است که توسط مردم کشورمان انجام می‌شود، یادآور شد: امسال جشن احسان و نیکوکاری با شعار «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران» دنبال شده که در این شهرستان ۳۵ پایگاه و مراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر فعالیت داشتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با سپاسگذاری از حضور و همت مردم این شهرستان خاطرنشان کرد: جشن احسان و نیکوکاری امسال نیز همانند سال‌های گذشته با تلاش ادارات آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، صدا و سیما و اداره ورزش و جوانان برپا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز