خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهرخبرداد:

توزیع بسته‌های فرهنگی بین گردشگران نوروزی در نوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۳۲

نوشهر یک فرهنگ شهر و دارای فرهنگ و رفتار اجتماعی متعهدانه‌ای است و گردشگران هم در راستای حفظ و اعتلای فرهنگ بومی همراهی داشته باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر از توزیع بسته‌های فرهنگی بین گردشگران نوروزی در نوشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از نوشهر، بابک شمس ناتری در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت ترویج و حفظ رفتار فرهنگی در مناطق گردشگری و تفریحی شهرستان نوشهر اظهار داشت: بازدیدهای فرهنگی در سطح شهرستان در ایام نوروز افزایش می‌یابد و در نقاط گردشگرپذیر نیز پیام‌های فرهنگی نصب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوشهر یک فرهنگ شهر و دارای فرهنگ و رفتار اجتماعی متعهدانه‌ای است و گردشگران هم در راستای حفظ و اعتلای فرهنگ بومی همراهی داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری بیان داشت: از دو جنبه در ایام نوروز وارد کار می‌شویم که جنبه اول آن وظیفه ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی است و دوم هم رصد کردن فرهنگ عمومی شهرستان است که در این زمینه دبیری آن بر دوش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاده شد و به همین واسطه تلاش شبانه‌روزی خواهیم کرد تا میزبانی شهرستان نوشهر نمای فرهنگی هم داشته باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در ادامه گفت: بسته‌های فرهنگی از قبیل کتابچه‌ها، پوستر و کتاب در برخی نقاط به گردشگران نوروزی هدیه داده می‌شود که در این زمینه برنامه‌های مشترکی با برخی نهادها نیز داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز