خبرگزاری کار ایران

فرماندارقائم شهر:

وظیفه ای بزرگتر از اشاعه فرهنگ شهادت نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۳۷

جای افتخار است خانواده ایثارگر و شهدا چنین فرزندانی را پرورش دادند که توانستند به بالاترین مدارج علمی دست یابند.

ایلنا: " مهدی محمدی " فرماندار قائمشهر درجمع فرزندان نخبه شهدا و ایثارگر این شهرستان گفت: جای افتخار است خانواده ایثارگر و شهدا چنین فرزندانی را پرورش دادند که توانستند به بالاترین مدارج علمی دست یابند.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، فرماندار قائمشهربا اشاره به اینکه بزرگترین خلائی که در شهر وجود دارد، نبود تمثال شهداست خاطر نشان کرد: با هماهنگی های انجام شده اسامی شهدای هر منطقه و محله به شهرداری داده و تصمیم براین شد که هر محله ای با تمثال شهدا مزین گردد.

نماینده عالی دولت در قائمشهر ازفرزندان نخبه شهدا و ایثارگرخواست، از لحاظ فکری ایده ای را برای ترویج فرهنگ شهدا در سطح شهرستان ارائه دهند تا این میراثبزرگ به نسل های آینده منتقل گردد.

وی با بیان اینکه همه در قبال اشاعه فرهنگ شهادت مسئول هستیم، اظهار داشت: یکی از ملاک های مهم ارزشیابی مدیران دستگاههای اجرایی در اولویت قرار دادن خانواده های شهدا و رسیدگی به مشکلات آنهاست.

محمدی در خصوص اشتغال فرزندان نخبه شهدا و ایثارگر تصریح کرد: شرکت در جلسات شورای معتمدین ایثارگر می تواند در این خصوص راه گشا باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز