خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران؛

مجمع عمومی کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۲۱

مجمع کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و اعضای هیئت مدیره کانون های کارگران باز نشسته مازندران در محل سالن اجتماعات شعبه ۲تامین اجتماعی ساری برگزار گردید.

ایلنا: با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و اعضای هیئت مدیره کانون های کارگران باز نشسته مازندران، مجمع عمومی کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، مجمع کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و اعضای هیئت مدیره کانون های کارگران باز نشسته مازندران در محل سالن اجتماعات شعبه ۲تامین اجتماعی ساری برگزار شد.

در این مجمع عمومی که به منظور تغییر وبررسی اساسنامه کانون استان برگزار گردید، " علی بابایی کارنامی " مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه مظلومترین قشر در جامعه کنونی کارگران و باز نشستگان هستند، گفت: با درکی که دولت تدبیر و امید از مسائل کارگری به لطف وزیر محترم کار دارد امید می رود در آینده ایی نزدیک شاهد نشاط و برقراری عدالت اجتماعی برای این قشر شریف باشیم.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران افزود: حضور کارگران و بازنشستگان در همه عرصه های سیاسی و اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی برکسی پوشیده نیست.

بابایی کارنامی افزود: مسئولین حوزه های کاروکارگری باید با نگاه علمی به مسائل کارو تولید و بازنشستگان بپردازند و مشکلات این طیف باید در کمیته های تخصصی مطرح و کارشناسی شود.

در ادامه این مجمع عمومی نصراله دریابیگی رئیس کانون کارگران بازنشسته مازندران نیز با دعوت جامعه بازنشستگان و تولیدگران به همدلی و وحدت برای احقاق خود گفت: متاسفانه علیرغم حضور کارگران و بازنشستگان در همه عرصه انقلاب در دولت تدبیر و امید در مازندران نقش این گروه در اداره استان بسیار کمرنگ و ناپیدا است.

رئیس کانون کارگران بازنشسته مازندران تصریح کرد: همه هدف ما استیفای حق و حقوق بازنشستگان زیر سایه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این مهم محقق نخواهد شد مگر در سایه وحدت، همدلی، و صداقت.

دریابیگی افزود: در شرایط کنونی طیف گسترده و بزرگ کارگری و بازنشستگی در بدترین شرایط معیشیتی قراردارند و تحمیل بیمه های تکمیلی و اجراء نکردن قانون الزام خلافی است که از سوی سازمان تامین اجتماعی به کارگران و بازنشستگان القاء شده است.

گفتنی است در پایان این مجمع عمومی حاضرین با قرائت بیانیه ایی خطاب به مسئولین خواستار توجه به مطالبات صنفی خویش شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز