خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مسافران در ایام نوروز با تعرفه بیمه‌ای از خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۷۹

مسافرانی که وارد این استان می شوند در صورت داشتن دفترجه بیمه، با همان شرایط عادی و تعرفه بیمه ای که در گذشته پرداخت می کردند، درمان می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه نشست اعضای کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر استان، با اشاره به اجرای برنامه پزشک خانواده شهری و در استان مازندران، اظهارداشت: مسافرانی که وارد این استان می شوند در صورت داشتن دفترجه بیمه، با همان شرایط عادی و تعرفه بیمه ای که در گذشته پرداخت می کردند، درمان می شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، محمدپنبه چی، در گفتگو با خبرنگاران گفت: افراد حاضر در استان طی ایام نوروز، در صورت نیاز به کمک درمانی و راهنمایی های بهداشتی، می توانند با شماره ۲۱۴۴۲۸۳ پیش شماره ۰۱۵۱ تماس بگیرند.

وی، افزود: شماره اعلام شده مربوط به کمیته بهداشت ودرمان ستاد تسهیلات سفر استان است که به صورت شبانه روزی فعال است و مردم می توانند در صورت بروز مشکل از راهنمایی های کارشناسان آن بهره مند شوند.

پنبه چی، با اشاره به فعال بودن اورژانس ۱۱۵ استان افزود: علاوه بر بیمارستانها و درمانگاه های دولتی، برخی مراکز غیر دولتی نیز آماده ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعه کنندگان در ایام نوروز هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادامه داد: در بخشهای بیمارستان نیز پزشکان مقیم و در صورت نیاز پزشکان آنکال حضور خواهند داشت.

وی، با اشاره به فعالیت برخی مراکز پیش بینی شده به صورت ۲۴ ساعته، گفت: در این مراکز خدماتی نظیر ویزیت بیماران، ارایه خدمات تشخیصی، آزمایشگاه و دندانپزشکی ارایه می شود.

پنبه چی، ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در حوزه بهداشت و درمان، پیش بینی می شود در ارایه خدمات به مردم و مسافران طی ایام نوروز مشکلی ایجاد نشود.

وی، با اشاره به فعالیت کمیته بهداشت و درمان ستاد تهسیلات سفر از ۲۶ اسفند ۹۲ تا ۱۶ فروردین ۹۳ افزود: این کمیته با محوریت دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دارای ۱۷ دستگاه اجرایی مرتبط است که در ۴ حوزه بهداشت محیط و حرفه ای، درمان، اورژانس و غذا و ودارو فعالیت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز