خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

واگذاری ۵۰ هکتاری زمین صنعتی به سرمایه گذاران

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۶۹

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از واگذاری ۵۰ هکتاری زمین به سرمایه گذاران، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از واگذاری ۵۰ هکتاری زمین به سرمایه گذاران، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی گفت: در راستای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و مهیا بودن امکانات اولیه سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بستر برای سرمایه گذاری فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اهداف شرکت در واگذاری زمین به سرمایه گذاران اظهارداشت: این واگذاری در راستای هدف جذب سرمایه گذار و افزایش تولید و اشتغال در استان صورت می گیرد.

موسوی افزود: بر اساس مفاد دفترچه قراردادهای سرمایه گذاران و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی، سرمایه گذارانی که از تاریخ عقد قرارداد و در مدت معین، نسبت به ساخت و ساز واحدهای تولیدی اقدام نمایند و در زمان مشخص به بهره برداری برسد میتوانند از تخفیفات و مشوقات ویژه شرکت، استفاده کنند.

وی تصریح کرد: استان مازندران درحال حاضر دارای ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت ۱۹۰۹ هکتار است.

سید مصطفی موسوی خاطرنشان کرد: بستر برای سرمایه گذاری در استان مازندران، با دارا بودن شرایط اقلیمی و وجود بنادر و راههای مواصلاتی مناسب مهیا بوده و این شرکت آماده هرگونه ارائه مشاوره به سرمایه گذاران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز