خبرگزاری کار ایران

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(س)؛

پروژه گازرسانی به چهار روستای عباس آباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۳۶

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(س) پروژه گازرسانی به چهار روستای بخش سلمانشهر شهرستان عباس آباد به بهره برداری رسید.

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و با حضور مشاور عالی استاندار مازندران، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس و مسئولین منطقه، پروژه گازرسانی به چهار روستای بخش سلمانشهر شهرستان عباس آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از ساری، «مرتضی تیرملک» مدیر بهره برداری شرکت گاز استان در این مراسم گفت: قبل از انقلاب هیچ گونه خدمات گازرسانی در کشور وجود نداشته و امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و تلاش فرزندان ایران، این نعمت الهی در خدمت مردم قرار گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش کارکنان گاز مازندران در بحران برف اخیر، خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که شرکت گاز مازندران در زمان مذکور به بهترین نحو به وظایف خود عمل کرده است.

تیرملک با اشاره به ۱۵ هزار کیلومتر شبکه گذاری در استان، از نصب ۶۲۸ هزار علمک برای بیش از یک میلیون مشترک در سطح استان مازندران خبر داد و افزود: در حال حاضر ۹۸ درصد خانوار شهری و ۷۸ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی به چهار روستای عباس آباد گفت: با بهره برداری از پروژه گازرسانی به این روستا‌ها، ۳۲۴ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

تیرملک همچنین به ۱۹ هزار و ۵۶۱ متر شبک گذاری در این چهار روستا اشاره کرد و افزود: برای گازرسانی به این پروژه‌ها ۹ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

گفتنی است در این روز روستاهای امام دشت، ولیکستان، سرتاکرات و سی بن دهستان لنگارود بخش سلمانشهر شهرستان عباس آباد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز