خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

تابلو به دستان در بابلسر ساماندهی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۳۲

حدود ۳۰۰ نفر تابلو به دست در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند که حضور این افراد چهره خوبی در سطح شهر ندارد و لازم است هر چه سریعتر نسبت به ساماندهی این افراد اقدام شود.

فرماندار بابلسر گفت: با توجه به فعالیت ۳۰۰ تابلو به دست درشهرستان لازم است نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام شود.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سید کریم سجادی در جلسه تسهیلات نوروزی با بیان اینکه کنترل و نظارت بر قیمت بازار انجام شود، اظهار داشت: سعی کنیم در این ایام افزایش قیمت نداشته باشیم.

وی با تاکید به اینکه پاک‌سازی معابر به ویژه در مسیر اصلی راه‌ها انجام شود، افزود: ارتقای سطح سلامت و بهداشت شهرستان برای مسافران نوروزی در گرو تلاش همگانی و احساس مسئولیت آحاد مردم به ویژه مسئولان دست‌اندرکار است و لازم است به این اصل مهم توجه شود.

سجادی با تاکید بر اینکه تابلو به دستان شهرستان بابلسر ساماندهی شوند، گفت: حدود ۳۰۰ نفر تابلو به دست در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند که حضور این افراد چهره خوبی در سطح شهر ندارد و لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی این افراد اقدام شود.

فرماندار بابلسر بر مدیریت یکپارچه خدمات سفر به مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: باید به گونه‌ای رفتار شود که مسافران با خاطره‌ای خوش شهرستان را ترک کنند. وی در پایان گفت: فرهنگ استفاده از سواحل برای مردم نهادینه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز