خبرگزاری کار ایران

مسئول جمعیت هلال‌احمر بابلسر:

دفتر نمایندگی هلال‌ احمر در بابلسر راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۲۷

در سومین مصوبه، صد و نهمین جلسه کمیسیون دائمی کارشناسی شورای عالی جمعیت هلال احمر ایجاد دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در شهرستان بابلسر به صورت مستقل ابلاغ شد.

مسئول جمعیت هلال‌احمر بابلسرگفت: دفتر نمایندگی هلال‌ احمر در بابلسر راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، علی پورباقر اظهار داشت: در سومین مصوبه، صد و نهمین جلسه کمیسیون دائمی کار‌شناسی شورای عالی جمعیت هلال احمر ایجاد دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در شهرستان بابلسر به صورت مستقل ابلاغ شد.

علی پورباقر در جلسه ستاد نوروزی در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر بابلسر تا قبل از این زیرگروه هلال احمر شهرستان فریدونکنار بود، اظهار داشت: در سومین مصوبه، صد و نهمین جلسه کمیسیون دائمی کار‌شناسی شورای عالی جمعیت هلال احمر ایجاد دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در شهرستان بابلسر به صورت مستقل ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه به‌زودی دفتر نمایندگی در شهرستان بابلسر احداثمی‌شود، افزود: با توجه به مصوبه اخیر و مستقل شدن، جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر فعالیت‌ها و اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفت.

پورباقر، راه‌اندازی کانون‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و جوانان شهرستان، راه‌اندازی غنچه‌های هلال‌ احمر برای مهد کودک‌ها، راه‌اندازی خانه داوطلبان شهری و روستایی، راه‌اندازی مجمع خیران هلال احمر، راه‌اندازی تیم‌های تخصصی امداد و نجات را از جمله اهم برنامه‌های خود در این نهاد دانست.

رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر، برگزاری کلاس‌های کمک‌های اولیه، برگزاری فعالیت‌های بشر دوستی به‌ویژه در ایام نوروز تحت عنوان فرشتگان رحمت، طرح ملی همای رحمت برای کمک به نیازمندان واقعی، راه‌اندازی کشیک امداد و نجات ۲۴ ساعته شهری، برپایی دو کمپ(چادر) جهت ایمنی، سلامت و راهنمایی مسافران نوروزی در ورودی شهری فریدونکنار به بابلسر و بهنمیر به بابلسر را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

وی به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی مانند نقاشی کودکان مسافر، خدمات کمک‌های اولیه، مسابقات فرهنگی و توزیع بروشور بین مسافران نوروزی خبر داد و گفت: برپایی خیمه نماز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی از جمله خدمات و فعالیت‌های دیگری است که در دستور کار این نهاد است.

علی پورباقر رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بابل با حفظ سمت به عنوان مسئول دفتر نمایندگی جمعیت هلال‌احمر بابلسر انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز