خبرگزاری کار ایران

با ۱۳۱ امتیار؛

روابط عمومی استانداری مازندران در کشور اول شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۷۲۹

بر اساس ارزیابی مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران با ۱۳۱ امتیار رتبه اول را در زمینه تعامل خبری و اطلاع رسانی در سطح کشور کسب کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: بر اساس ارزیابی مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران با ۱۳۱ امتیار رتبه اول را در زمینه تعامل خبری و اطلاع رسانی در سطح کشور کسب کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد مظفری، با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در آذر ۹۲ که مسئولیت روابط عمومی استانداری مازندران را بر عهده گرفتم و بر اساس ارزیابی اعلام شده روابط عمومی استانداری مازندران در این زمینه با ۶ امتیاز رتبه ۲۸ کشور را کسب کرده بود که این رتبه در پایان دیماه با ۳۶ امتیاز به رتبه هشتم ارتقاء یافته بود.

وی افزود: با اقدامات جهادی استاندار مازندران و گسترش فعالیت‌های مختلف در سطح استان و انعکاس به موقع اخبار و رویداد‌ها، الحمدلله در ارزیابی پایان بهمن ماه، اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران توانست رتبه اول را در بین روابط عمومی‌های استانداری‌های کشور کسب کند.

مظفری تصریح کرد: بر اساس این ارزیابی استان ایلام با ۹۶ امتیاز، استان آذربایجان شرقی و گلستان با ۹۳ امتیاز و آذربایجان غربی با ۸۸ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی تولید اخبار کیفی و مستند، ارائه خبرهای مهم و ویژه، مقالات کاربردی، تهیه نماهنگ‌ها و گزارش‌های تصویری و تهیه آلبوم عکس موضوعی از فعالیت‌ها را از جمله محورهای این ارزیابی اعلام کرد و تصریح کرد: فقط اخبار و مطالب تولیدی استان که دارای کیفیت بوده و مربوط به فعالیت استاندار مازندران است در مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از همکاری بسیار خوب رسانه‌های گروهی استان برای انعکاس اخبار و رویدادهای استانداری مازندران تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم با همت بلند همکاران خوب رسانه‌ای و تلاش شبانه روزی همکاران اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران این موفقیت‌ها استمرار یابد.
وی در پایان تاکید کرد: استاندار مازندران عزم خود را برای توسعه اقتصادی مازندران جزم کرده است و انتظار می‌رود تا همه رسانه‌ها در این مسیر پیشرفت و توسعه مدیر ارشد اجرایی استان را همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز