خبرگزاری کار ایران

از ۱۴ اسفند؛

۴۵ پایگاه برای جشن نیکوکاری در شهرستان ساری دایر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۵۶

زنگ نیکوکاری در یکی از مدارس شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی، روز چهارشنبه ۱۴ اسفند برگزار می‌شود.

جلسه ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان، باحضور سید عباس حسینی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان و جمعی از مدیران شهرستانی در محل فرمانداری مرکز استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید عباس حسینی معاون، فرماندار در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان ساری، یکی از فرصتهای مشارکت در امر انفاق و احسان را برگزاری جشن نیکوکاری عنوان کرد و خواستار همکاری همه دستگاه‌ها با نهادکمیته امدادبرای دستگیری از محرومین واقعی شد.

حسینی افزود: در آستانه شب عید، این هفته احسان و نیکوکاری فرصت خوبی برای مومنین و خیرین است که دست نیازمندان را گرفته و شب عید خوبی را برای فرزندان آن‌ها به‌وجود آورند.

وی تصریح کرد: دستگاههای اجرایی شهرستان، صداو سیما و نیروی مقاومت بسیج در برگزاری هر چه باشکوه‌تر هفته احسان و نیکوکاری مشارکت می‌کنند.

درادامه جلسه بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان، با اعلام اینکه بیش از ۱۲۶۰۰خانوار متشکل از ۲۴۰۰۰نفر در شهرستان تحت حمایت این نهاد هستند افزود: توسعه و ترویج فرهنگ احسان ارتقاء امنیت روانی و سلامت خانواده‌های آسیب پذیرو خود اشتغالی خانواده‌های محروم، جلب مشارکتهای مردمی و حضور در مجامع و فعالیت‌های بشر دوستانه از جمله اقدامات قابل توجه کمیته امداد امام خمینی(ره) در سالهای اخیر بوده است.

مدیر امداد شهرستان سپس به تشریح برنامه‌های این نهاد در سطح شهرستان برای برگزاری جشنواره نیکو کاری پرداخت.

وی گفت: زنگ نیکوکاری در یکی از مدارس شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی، روز چهارشنبه ۱۴ اسفند برگزار می‌شود. همچنین به همین مناسبت جشنی در سالن سید رسول حسینی درروز پنج شنبه ۱۵ اسفند با همکاری صدا و سیما برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مراسمی روز جمعه ۱۶ اسفند را در مصلی‌های نماز جمعه خبر داد.

بریمانی تعداد پایگاهای مستقر در سطح شهرستان را برای جمع آوری کمک‌های مردمی ۴۵ پایگاه اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز