خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جمع نمازگزاران جمعه امیرکلا:

توسعه پایدار مازندران به مشارکت جدی مردم نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۶۶

هر جا مردم حضور داشتند و مشارکت کردند زمینه پیروزی فراهم شد و امروز مازندران برای رسیدن به توسعه پایدار به مشارکت جدی مردم نیاز دارد.

ربیع فلاح، استاندار مازندران که در جمع نمازگزاران جمعه امیرکلا سخن می‌گفت نماز جمعه را عامل وحدت و انسجام جامعه اسلامی دانست و افزود: ائمه محترم جمعه با بیان مشکلات مردم تلاش می‌کنند تا مسئولین در جریان این مشکلات، بیشتر قرار بگیرند و در جهت برون رفت از این مشکلات برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی تحقق اقتصاد مقاومتی را در سایه همدلی، همکاری و هم افزایی دانست و تصریح کرد: امروز همه ما برای مقابله با تحریمهای دشمنان و ایستادگی بر سر ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب که با نثار خون شهدای عزیز حاصل شده است باید با تغییر سبک زندگی و صرفه جویی به کمک دولت بیائیم.

فلاح مازندران را دارای ظرفیتهای ویژه برای رشد و بالندگی و توسعه دانست و تاکید کرد: هر جا مردم حضور داشتند و مشارکت کردند زمینه پیروزی فراهم شد و امروز مازندران برای رسیدن به توسعه پایدار به مشارکت جدی مردم نیاز دارد.

استاندار مازندران به نزدیک شدن نوروز ۹۳ و حضور جمع کثیری از مسافران و گردشگران به مازندران اشاره کرد و گفت: همه باید به گونه‌ای فعالیت کنیم تا آن روحیه مه‌مان نوازی و مه‌مان دوستی مردم مازندران برای هم وطنان عزیز نمایان شود و نباید در این ایام با گران کردن اقلام مورد نیاز مسافران، زمینه نگرانی و دغدغه آنان را فراهم کنیم.

مقام عالی دولت در استان همچنین به بحثتوزیع سبد کالا پرداخت و گفت: در مرحله دوم توزیع سبد کالا حتما به برنج مازندران توجه ویژه‌ای خواهد شد و امیدواریم هر چه سریع‌تر این اقدام صورت گیرد.

وی در پایان از حضور مردم شریف و همیشه در صحنه امیرکلا در نماز جمعه و امام جمعه امیرکلا تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: این حضور شایسته شما در سنگر نمازجمعه و حمایت شما از مسئولین و خدمتگذاران و این وحدت و انسجام خود بزرگ‌ترین عامل موفقیت و سربلندی است و بنده هم از همه شما که با مشارکت جدی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دولت تدبیر و امید زمینه خدمت ما را فراهم کرده‌اید تقدیر و تشکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز