خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائمشهر در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه:

ضربان قلب جامعه با قلم خبرنگاران به حرکت درمی آید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۷۳

نقد منصفانه می تواند پویایی جامعه را در برگیرد و ضربان قلب جامعه با قلم خبرنگاران به حرکت درمی آید.

ایلنا: فرماندار قائمشهر اعتقاد دارد که ضربان فلب جامعه با قلم خبرنگاران تنظیم می شود.

مهدی محمدی گفت: علیرغم اینکه خبرنگاری جزء مشاغل سخت وزیان آوراست ولی حضور این قشر موجب نشاط جامعه می گردد.

به گزارش " ایلن " ا از قائمشهر، فرماندار قائمشهر در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در محل فرمانداری باتاکیدبر اینکه خبرنگاران می توانندبا نقد منصفانه خودگره گشای بسیاری از مشکلات جامعه باشند، افزود: نقد منصفانه می تواند پویایی جامعه را در برگیرد و ضربان قلب جامعه با قلم خبرنگاران به حرکت درمی آید.

محمدی تصریح کرد: مدیران باید به این باور برسند که خبرنگاران میتوانند مشاوران امین برای آنها باشند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید واقعه گرایانه به ابعاد جامعه نگاه کنند، گفت: مدیران و مسئولین از خبرنگاران انتظار دارند آن چیزی که اتفاق می افتد قبل از انتشاربا آنها در میان گذاشته شود و درقالب گفتمان می توان به حل مسائل ومشکلات پرداخت.

فرماندار قائمشهربا ابراز اینکه متاسفانه قائمشهردرمحل گذرگردشگران دیده می شود، گفت: انتظار ما از مطبوعات و رسانه های استان این است که بتوان در کنار مسئولین فضایی بوجود آورد که مسافرین وگردشگران در این شهر توقف داشته باشند.

وی از حضور سرمایه گذاران برای ایجاد فضای مناسب در شهرستان قائمشهرخبرداد و افزود: بزودی ما شاهد رونق پارک جنگلی تلارو رودخانه تلاربا ایجاد سد لاستیکی خواهیم بود.

" محمدی " با تایید براینکه ورزش شهرستان قائمشهر یک سروگردن از سایر شهرهای مازندران بالاتر است و بسیاری از قهرمانان جهان از شهر برخواسته اند توجه مسئولین استان را معطوف به این شهر دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز