خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر خبرداد:

کشف ۱۳ کیلوگرم شیشه در بابلسر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۷۹

ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابلسر در روزهای اخیر ۷ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر را به همراه ۱۳ کیلوگرم شیشه دستگیر کردند.

ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابلسر در روزهای اخیر ۷ عامل تهیه وتوزیع مواد مخدر را به همراه ۱۳ کیلوگرم شیشه دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از گروه پایگاه خبری پلیس سرهنگ طبری گفت: ‌ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابلسر در هفته گذشته در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط دو عامل افیونی در آن شهرستان اقدامات پلیسی را برای شناسائی و دستگیری آنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: ماموران با بکار گیری منابع اطلاعاتی موفق شدند متهمان به نام‌های «محمد - و» و «اکبر - الف» را شناسایی و آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از منزل این افراد ۱۳ کیلوگرم شیشه و تعدادی آلات استعمال کشف کردند.

سرهنگ طبری همچنین از دستگیری سه عامل دیگر تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان خبرداد و گفت: در ادامه مقابله بی‌امان با قاچاقچیان موادمخدر صنعتی در این شهرستان، ماموران موفق شدند، اعضای دیگر این باند را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی دریافتند، اعضای این باند با اجاره یک باب منزل اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کنند.

به گفته سرهنگ طبری، ماموران با اخذ نیابت قضایی پنج متهم را در این رابطه به همراه مقادیری شیشه دستگیر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز