خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد:

برپایی ۳۰ پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۷۷

همزمان با فرارسیدن جشن نیکوکاری ۳۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان در مناطق مختلف آمل برپا می‌شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی آمل گفت: همزمان با فرارسیدن جشن نیکوکاری ۳۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان در مناطق مختلف آمل برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد آمل، رمضان علیپور در جلسه کمیته احسان و نیکوکاری این شهرستان برگزاری این جشن را از چهاردهم اسفند ماه به مدت ۱۰ روز عنوان کرد و اظهار کرد: در این شهرستان ۲۵ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه سیار در بخش‌های لاریجان، دابودشت، امامزاده عبدالله(ع) و سطح شهر آمل برپا می‌شود.

وی با اعلام اینکه امسال ۵۰ هزار پاکت هدیه از سوی آموزش ‌و پرورش این شهرستان توزیع می‌شود، اذعان داشت: با توجه به همکاری ادارات و نهادهای دولتی ۱۰هزار پاکت بین نیروهای مقاومت بسیج توزیع می‌شود.

علیپور بیان داشت: برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی به مردم نیکوکار آملی نصب ۱۰بنر داربستی، سه استند تبلیغاتی با هماهنگی سازمان تاکسیرانی و تهیه بروشور در نظر گرفته شده است.

این مسئول با تاکید براینکه تاکنون مردم آمل در همه امور یار و یاور خانواده‌های نیازمند بودند، اظهار داشت: امسال با برپایی جشن نیکوکاری سه بخش مرکزی، امامزاده عبدالله(ع) و دابودشت به مبلغ ۲۰ میلیون ریال کمک‌رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به نیازمندان نیز فرمانداری ویژه شهرستان آمل به مبلغ ۵۰ میلیون ریال مساعدت دارد.

علیپور با عنوان براینکه تاکنون ۱۱هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان هستند، ابراز داشت: از این تعداد حدود ۶۵۰ یتیم خود معرف در حمایت ۲هزار و ۲۲۳ کفیل قرار گرفته‌اند که از سوی این کمیته سرانه هر یتیم ۸۵ هزار تومان است.

مدیر کمیته امداد امام آمل خاطرنشان کرد: در برگزاری جشن عاطفه‌های امسال خیران و مردم نیکوکار آملی ۱۲۹ میلیون تومان به نیازمندان کمیته امداد مساعدت‌ کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز