خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر:

افتخارات ارتش ایران افتخار مسلمین جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۱۱۷

تامین‌امنیت دریایی جهت توسعه صادرات

فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر گفت: افتخاراتی که فرزندان ارتش جمهوری اسلامی ایران رقم می زنند باعث افتخار مسلمین جهان شده است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری صبح چهارشنبه هم‌زمان با ۲۹ فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی در رژه حماسی و اقتدار نیروهای مسلح مازندران که در میدان شهید قاسمی ساری برگزار شد، عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: این افتخار نه برای جمهوری اسلامی ایران، کشورهای مسلمان منطقه برای مسلمین جهان بوده است.

وی به نام‌گذاری ۲۹ آبان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط امام راحل اشاره کرد و گفت: این تدبیر ماندگار امام راحل توانست نهال نوپای انقلاب را به‌گونه‌ای رشد و نمو دهد که امروز شاهد قدرت آن در منطقه و دنیا هستیم.

فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر گفت: استکبار جهانی تلاش می‌کردند بر این سازمان و ستون اصلی لطمه زنند؛ ارتش انقلابی در دوران قبل و بعد از انقلاب با تمام وجود و با جانثاری در عرصه‌های مختلف، زمین، هوا و دریا تلاش کرد تا اقتدار این نظام روز به روز افزایش دهد.

وی افزود: امروز نیز شاهد تامین‌امنیت آب‌راه‌های ساحلی، دریایی و اقیانوسی برای صادرات و واردات هستیم.

دریادار شفقت یادآورشد: افتخاراتی که فرزندان ارتش رقم می زنند باعث افتخار مسلمین جهان شده است و برای اولین بار ماموریتی با کمک شناورهای در کشور  انجام شده است که توسط دانشجویانی که در این استان یعنی دانشگاه علوم دریایی نوشهر فارغ تحصیل شده‌اند بوده است که از افتخارات این نظام‌ به شمار می‌آید.

وی با اعلام اینکه اولین شهید ترور از ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: ارتش و نیروهای چهارگانه با در دست گرفتن جانشان برای اقتدار ایران اسلامی ایستاده‌اند همانطور که در دوران قبل، حین انقلاب با همیاری مردم از تمامیت ارضی و امنیت این کشور دفاع کردند.

دریادار شفقت تدبیر امام راحل پیرامون تاسیس ارتش جمهوری اسلامی ایران سدی شد در مقابل نقشه و شوم استکبار ، مقابله با تجزیه طلب‌ها چرا که حضور در دفاع مقدس و امروز هم دفاع از مرزها، ساخت تجهیزات تامین امنیت هوایی کشور تامین امنیت و خطوط مواصلاتی آب راه‌های دریایی جهت توسعه صادرات کشور را از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز