خبرگزاری کار ایران

در اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت مازندران عنوان شد؛

طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه قرآنی حمایت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۴۵۱

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه قرآنی حمایت می‌شوند.

به گزارش ایلنا، عیسی مدانلو در مراسم اختتامیه و همایش تجلیل از فعالان و دست‌اندرکاران نمایشگاه قرآن و عترت مازندران اظهار کرد: سال ۱۴۰۳ باید سال قرآنی باشد چراکه شروع آن با ماه مبارک رمضان بوده و پایان آن هم مزین به رمضان است.

وی افزود: باید تلاش کنیم نمایشگاه قرآن هرساله باکیفیت‌تر برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت محدودی که در استان داشتیم، نمایشگاه مناسبی در سالجاری برگزار شد و باید به سمتی حرکت کنیم که نمایشگاه‌های بعدی با کیفت مناسب‌تری برگزاری شود.

مدانلو تاکید کرد: باید برنامه‌های منسجم فرهنگی در سطح استان مازندران در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی گفت: طرح‌های جدید و خلاقانه از سوی واحد قرآن عترت مورد پذیرش قرار گرفته و مورد حمایت قرار می‌گیرد.

مدانلو در پایان با بیان اینکه از هم اکنون باید برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری با کیفت نمایشگاه در پایان سال صورت گیرد، افزود: در این راستا بنا داریم در شورای ترویج قرآنی که ذیل شورای فرهنگ عمومی است، از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استان استفاده کنیم.

همچنین مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از انعکاس مطلوب رسانه‌ای بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران قدردانی کرد و گفت: اصحاب خبر و رسانه نقش انکارناپذیری در بحث پویایی نمایشگاه قرآن و ترویج و تبیین مفاهیم قرآن کریم دارند.

محمدباقر علی‌نژاد در آیین اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران اظهار کرد: این نمایشگاه بهترین تلاقی بهار طبیعت با بهار قرآن بوده است.

وی با اشاره به رایحه خوش آیات نورانی قرآن کریم به واسطه نمایشگاه قرآن در دستگاه فرهنگ و هنر استان به مشام می رسد، افزود: این نمایشگاه با محوریت اداره قرآن و عترت دستگاه فرهنگ و هنر استان برپا شد.

علی‌نژاد ضمن تحسین همت والای غرفه‌داران این نمایشگاه برای حضور فعال در نمایشگاه قرآن رمضانیه یادآور شد: ادارات‌کل اوقاف و امورخیریه، کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فرهنگی شهرداری ساری، تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران برای برپایی این نمایشگاه همراهی ارزشمندی با ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز