خبرگزاری کار ایران

با فعال شدن جایگاه های CNG تحقق یافت؛

صرفه جویی روزانه ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در منطقه ساری

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۴۲

با فعال شدن جایگاه‌های CNG در منطقه ساری به صورت میانگین روزانه ۷۰۰ هزار لیتر بنزین صرفه جویی می‌شود. / منطقه ساری در حال حاضر دارای ۲۹ باب جایگاه تک منظوره و ۴۰ باب جایگاه دو منظوره است.

بعد از پایان یافتن بحران و افزایش تدریجی دما ۶۹ باب جایگاه CNGدر منطقه ساری وارد مدار سوخت رسانی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، حسینعلی طالبی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای شرکت ملی گاز و صبوری مردم شریف استان در زمان بحران گفت: در منطقه ساری برودت هوا و قطع گاز موجب تعطیلی جایگاه‌ها ی سی ان جی شده بود که پس از گذراندن شرایط بحرانی و قرار گرفتن جایگاه‌های CNGدر مدار سوخت رسانی ۳۴۸ نازل و ۱۷۶ دیسپنسر آماده ارائه خدمات به خودروهای دو گانه سوزدر ۶۹ جایگاه CNG هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: بافعال شدن جایگاه‌های CNGدر منطقه ساری به صورت میانگین روزانه ۷۰۰هزار لیتر بنزین صرفه جویی می‌شود، که با احداث۷ جایگاه تک منظوره و یک جایگاه دو منظوره در آینده این مقدار رو به افزایش خواهد بود.

طالبی افزود: منطقه ساری در حال حاضر دارای ۲۹ باب جایگاه تک منظوره و ۴۰ باب جایگاه دو منظوره می‌باشد. که با احداث۸ جایگاه مصوب شده تعداد کل جایگاه‌ها در نیمه اول سال ۹۳ به۷۷ باب خواهد رسید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و شروع مسافرت‌های نوروزی می‌طلبد که رانندگان خودروهای دو گانه سوز در زمان سوخت گیری رعایت نکات ایمنی را مورد توجه قرار داده تا شاهد حوادثدلخراش در این ایام نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز