خبرگزاری کار ایران

برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۲۰

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش مازندران گفت: محافل انس با قرآن در مدارس مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سقائی در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن در جمع خبرنگاران، گفت: تأکید ویژه‌ای نسبت به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی داریم و در سال جاری چهل و دومین دوره این مسابقات برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه‎های قرآن فرصت بسیاری خوبی است که تلاش‌های فعالان فرهنگی در این حوزه به‌خوبی دیده شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش مازندران با اعلام اینکه همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این دوره از نمایشگاه به‌خوبی دیده می‌شود، تصریح کرد: با در کنار هم قرار گرفتن این ظرفیت‌ها در این مجموعه به‌نوعی تبادل تجربه هم صورت می‌گیرد.

سقایی خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش مازندران فعالیت مناسبی در ترویج و آموزش قرآن دارد و فعالیت مراکز قرآن کریم این نهاد به‌عنوان یکی از مراکز آموزش تخصصی موردتوجه است.

وی همچنین به میزبانی مازندران در برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی سراسر کشور در استان اشاره و یادآور شد: راه‌اندازی پویش‌های مختلف دانش‌آموزی باید به‌گونه‌ای باشد که نه‌تنها دانش‌آموز بلکه خانواده‌‌اش هم در این پویش مشارکت کند‌.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش مازندران در ارتباط با نمایشگاه سال جاری به رونمایی اثر قطعه اسماء‌الحسنی ویژه دانش آموزان مراکز منتخب دارالقرآن استان اشاره کرد و افزود: مراسم ویژه‌ای برای این موضوع در سالن اصلی ارشاد استان در نظر گرفته‌شده است.

سقایی دیگر برنامه‌های این نهاد آموزشی در این نمایشگاه‌ را ویژه‌برنامه «قرآن بخوان و جایزه‌بگیر» ذکر کرد و گفت: مسابقه طرح مصباح الهدی ویژه دانش آموزان در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز