خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

بحران غرب مازندران با همبستگی و همدلی حل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۶۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: بحران ایجاد شده برف در غرب مازندران با همبستگی و همدلی حل می‌شود.

سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی رفاه اجتماعی دستگاه‌های زیر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور یونسی معاون، سیاسی و امنیتی استانداری مازندران و ۱۲ دستگاه اجرایی مجموعه در شیرخوارگاه و خانه نوباوگان شکوفه ساری به میزبانی اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه طی سخنانی گفت: جلسات شورای هماهنگی رفاه بر اساس دستورالعمل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدافی از قبیل هم افزایی، هم گرایی، پیگیری سیاست‌های دولت، تعامل و همدلی که در ‌‌نهایت منجر به خدمات مطلوب به مردم می‌شود شکل گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر تعامل بسیار خوبی بین این ۱۲ دستگاه وجود دارد و می‌توان گفت کوچک‌ترین حاشیه و اختلاف نظری تاکنون وجود نداشته است که این مهم در کشور بی‌سابقه است.

بابایی کارنامی با تأکید بر ضرورت کمک به مردم غرب استان افزود: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران از‌‌ همان روزهای اول آغاز بحران دست در دست به صورت می‌دانی به بررسی مشکلات پرداخته و قطعا کمک ویژه‌ای به شرکای اجتماعی خود خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: حل مشکلاتی از قبیل بیمه بیکاری کارگران واحدهای آسیب دیده، اعطای تسهیلات به این واحد‌ها، مشکلات بیمه روستائیان، مشکلات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) و… در غرب استان توسط این مجموعه در حال پیگیری است و در بسیاری از موارد با جلسات مختلف تمهیدات لازم اندیشیده شده است، امیدواریم بتوانیم خدماتی در خور شأن مردم ارائه کنیم.

وی در پایان افزود: یکی از کارهای مهم دیگری که در این جلسه پیگیری خواهیم کرد، تسریع در تکمیل بیمارستان عمل قلب باز شهرستان قائمشهر است که امیدواریم با کمک وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولین استانداری، مدیریت درمان تأمین اجتماعی و سایر مسئولین این مجموعه بتوانیم در هفته کارگر سال آینده این کار بزرگ را افتتاح کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز