خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز از فردا در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۰۰۹

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت مازندران از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه هفته خبر داد. ‎

به گزارش ایلنا، نادعلی کهنسال گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه سالجاری شروع و تا ۲۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

کهنسال افزود: در جهت اجرای هرچه بهتر این طرح، جلسات مختلف هماهنگی با تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، غله و خدمات بازرگانی و ... برگزار شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: یکی از اولویت‌های اصلی این طرح نظارت بر مراکز عمده نگهداری کالا شامل سردخانه‌ها، بنادر، انبارها، میادین میوه و تره بار جهت تامین و توزیع کالا‌های اساسی از قبیل خرما، شکر، مرغ، گوشت قرمز، میوه و تره بار با هماهنگی جهاد کشاورزی خواهد بود.

وی با اعلام اینکه نظارت بر شرکت‌های پخش و عمده فروشان از دیگر اهداف این طرح است، از تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه کننده مورد نیاز عموم مردم (البسه، کیف و کفش، آجیل، میوه و تره بار و شیرینی و ...) در زمان اجرای این طرح خبر داد.

کهنسال گفت: واحد‌های اقامتی، پذیرایی، گردشگری و حمل و نقل کالا مورد رصد بازرسان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز