خبرگزاری کار ایران

منتخبین مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۸۰۷

مشارکت ۴۳.۵ درصدی مردم مازندران در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: «عالیه زمانی» و «علی بابایی کارنامی» به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه مرکز مازندران به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

به گزارش ایلنا، قاسم عزیز زاده گرجی گفت: عالیه زمانی کیاسری با ۵۵ هزار و ۴۳۲ رای و علی بابایی کارنامی با ۵۰ هزار و ۳۱۷ رای به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس شدند.

وی با تقدیر از حضور مردم آگاه استان در خلق و آفرینش حماسه و مشارکت در انتخابات با اشاره به آخرین نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه انتخابیه آمل، رضا حاجی پور با ۲۸ هزار و ۴۱۵ رأی، در بابل حسن حسن نتاج با ۶۹ هزار و ۷۲ رأی و احمد فاطمی با ۴۰ هزار و ۹۳۸ رأی، در بابلسر و فریدونکنار علی اصغر باقرزاده با ۴۲ هزار و ۲۸۸ رأی، در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه غلامرضا شریعتی با ۳۸ هزار و هفت رأی، در حوزه تنکابن، رامسر و عباس آباد سید شمس‌الدین حسینی با ۴۵ هزار و ۳۹۸ رأی به عنوان منتخب مردم انتخابات شدند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، گفت: همچنین در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی با ۲۳ هزار و ۲۹۰ رأی، در حوزه نوشهر، چالوس و کلاردشت کامران پولادی با ۲۷ هزار و ۳۴۹ رأی منتخب مردم شدند.

وی افزود: در حوزه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی هیچ نامزدی موفق به کسب یک پنجم آرا نشدند و آقایان عمران عباسی با ۲۶ هزار و ۷۸۹ رأی، مصطفی معلمی با ۲۲ هزار و ۶۱۵ رأی، کمال علیپور خنکداری با ۲۱ هزار و ۴۵۹ راای و علی کشوری با ۱۸ هزار و هشت رأی به مرحله دوم راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران میزان مشارکت مردم واجدان شرایط دو میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر بودند که یک میلیون و ۸۰ هزار و ۸۱۵ رأی ماخوده و میزان مشارکت مردم استان در این دوره انتخابات ۴۳.۵ درصد بوده است.

۳۳۲ نامزد برای کسب ۱۲ کرسی انتخابات مجلس در مازندران رقابت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز