خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

مدرسه باید پژوهش محور و تقکر محور باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۷۹

برای اینکه دانش آموزان خوب تربیت شوند و افراد مفیدی در آینده کشورمان باشند باید متفکر، خلاق و دارای بینش علمی باشند.

سیدعلی قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در نشست ادواری مدیران مدارس سمپاد استان مازندران که در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی بابل در حال برگزاری است، ضمن تقدیر و تشکر از همهٔ مدیران، فرهنگیان و معلمان از حضورشان در راهپیمایی بزرگ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با بیان اینکه کانون اصلی تعلیم و تربیت، مدرسه است، تصریح کرد: اگر به مسأله محیط مدرسه، تربیت بدنی و سلامت و… دانش آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشیم مدرسه شاداب و با نشاطی خواهیم داشت.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مدرسه باید پژوهش محور و تقکر محور باشد، تأکید کردند: برای اینکه دانش آموزان خوب تربیت شوند و افراد مفیدی در آینده کشورمان باشند باید متفکر، خلاق و دارای بینش علمی باشند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در آموزش تفکر محور دانش آموز باید بتواند مجهولات را طراحی و هم باید قدرت پاسخگویی به مجهولات را داشته باشد.

گفتنی است مدیران مراکز سمپاد استان مازندران نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ایراد کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز