خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار مازندران خبر داد؛

ادامه طرح ملی کالابرگ الکترونیکی تا اردیبهشت سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۹۶۵

طرح ملی کالابرگ الکترونیکی برای حمایت بیشتر از خانوار‌های یارانه بگیر تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، علی باقری گفت: طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه (اول تا هفتم) در دهه مبارک فجر و هم‌زمان با جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان مازندران اجراشده است.

باقری افزود: دولت با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک به دنبال ارتقای سلامت خانواده‌ها و کمک به دهک‌های پایین جامعه است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه این طرح تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد، گفت: شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان از مبلغ یارانه حذف‌شده و اعتبار تشویقی آن از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش‌ یافته است.

باقری افزود: ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، حبوبات، شیر، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، روغن، ماکارونی و قند و شکر در سبد غذایی این طرح تعریف شد.

وی ادامه داد: همه خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار بسته تشویقی برای خرید ۱۱ قلم کالا دریافت می‌کنند.

باقری با اشاره به اینکه شهروندان برای شناسایی فروشگاه‌های عامل طرح فجرانه می‌توانند به نرم‌افزار کاربردی شما مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده کنند، گفت: این برنامه از طریق اجرای کد دستوری *۵۰۰*۱۴۶۳# قابل دریافت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز