خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفار مازندران:

آب شرب تمامی ۱۴۵ روستای بحران زده غرب مازندران وصل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۵۵

با تلاش اکیپ های امدادی مشکل قطعی آب روستای غرب مازندران برطرف شده و هم اکنون تمامی روستاهای بحران زده غرب مازندران از آب شرب برخوردار هستند.

س از بارش برف و کولاک سنگین از نخستین ساعات هفته گذشته و قطعی برق، آب شرب ۱۴۵ روستای غرب مازندران با ۳۵۰۰۰ مشترک نیز قطع شد که با تلاش اکیپ‌های امدادی مشکل قطعی آب برطرف شده و هم اکنون تمامی روستاهای بحران زده غرب مازندران از آب شرب برخوردار هستند.

به گزارش ایلنا از ساری، مجید عبداللهی، مدیر عامل آبفار استان ضمن قدردانی از تحمل و صبوری روستاییان غرب مازندران در مشکلات ناشی از بحران برف اخیر و قطعی آب شرب اظهار داشت: از دقایق اولیه بروز بحران ضمن تشکیل ستاد بحران سعی کردیم با بسیج تمامی امکانات و نیرو‌ها اعم از اکیپ‌های امدادی، کار‌شناسان و مدیران ذیربط بحران را مدیریت کنیم.

مجید عبدالهی گفت: گرچه ابتدا با وجود برف بیش از دو متری امکان دسترسی به روستا‌ها می‌سر نبود لیکن با تلاش تمامی گروههای امدادی و بازگشایی راههای مواصلاتی روستایی، خدمات رسانی شدت گرفت.

وی افزود: با شروع بحران با ۱۵ اکیپ امدادی در منطقه حاضر شدیم و عملیات کمک رسانی را علیرغم کمبود امکانات از قبیل تانکرهای سیار آبرسانی، فقدان دستگاه‌های بسته بندی آب، کمبود تجهیرات آبرسانی از قبیل لوله و اتصالات و شیرآلات، انواع کنتور‌ها و نیز کمبود شدید تجهیزات برقی و پمپاژ شروع و سعی کردیم با اعزام تانکرهای سیار موجود و آب معدنی قدری از فشار بحران بکاهیم.

مدیر عامل آبفار مازندران با قدردانی از مشارکت استان‌های معین در رفع مشکلات بحران اخیر افزود: با همکاری استان‌های معین تعداد اکیپ‌های عملیاتی را افزایش دادیم و تعداد تانکرهای سیار نیز به ۲۶ دستگاه اضافه شد.

عبدالهی با اشاره به ارسال آب بسته بندی و دستگاههای بسته بندی آب، چندین دستگاه دیزل ژنراتور و تانکرهای سیار، خودروهای کمک دار برای دسترسی و خدمات رسانی به روستاییان در محاصره برف و… از استان‌های معین اظهار داشت: با تجهیز تمامی امکانات و نیرو‌ها توانستیم آب شرب مورد نیاز روستاییان را در اختیارشان قرار دهیم.

مدیر عامل آبفار استان تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش گروه‌های اتفاقات و امداد، آب شرب تمامی روستاهای بحران زده غرب مازندران وصل شده است لذا مشترکینی که با مشکل آب شرب مواجه هستند می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۲۵۶۵۱۱الی۱۳ امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران تماس بگیرند تا نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز