خبرگزاری کار ایران

در ششمین روز دهه مبارکه فجر؛

یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی بهشهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۵۲

در ششمین روز دهه مبارکه فجر یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی بهشهر افتتاح شد. / این شهرک در زمینی به مساحت ۵۷ هکتار ایجاد شده وبرای ۱۶۰۰ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

در ششمین روز دهه مبارکه فجر یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی بهشهر افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از ساری، با حضور آیت ا… جباری نماینده ولی فقیه و فرماندار بهشهر و مسئولین دستگاه‌های اجرایی، واحد تولیدی و صنعتی جانبازان مهدیه در شهرک صنعتی بهشهر به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی به خبرنگاران گفت: شهرک صنعتی بهشهر در زمینی به مساحت ۵۷ هکتار ایجاد شده که تاکنون ۴۵ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری مبلغ ۶۵۶ میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده که برای ۱۶۰۰ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

عباسعلی وفایی‌نژاد افزود: نگاه ویژه شرکت همواره به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی بوده که با افتتاح یک واحد تولیدی، علاوه بر مقوله تولید و صنعت، موجب رفع بیکاری و افزایش پایدار اشتغال و در نتیجه کاهش ناهنجاریهای اجتماعی خواهد شد.

وی اظهارداشت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت تعاونی تولیدی جانبازان مهدیه بهشهر در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: برای به بهره برداری رسیدن این واحد تولیدی، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که برای ۳۰ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز