خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت، پیام رییس جمهوری را به مازنی ها رساند

‌ بحران برف مازندران به دولت می رود / منتظر اعلام خسارت ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۶

با بارش برف سنگین در منطقه شمال به ویژه غرب مازندران دولت هم بسیار نگران بود فرصت مناسبی پیش آمد تا به عنوان فرزندی کوچک از این خطه بزرگ پیام رسان ارادت و سلام ریاست محترم جمهور و هیئت وزیران باشم.

ایلنا: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت روحانی پنج شنبه شب در حاشیه بازدید از مناطق برف زده غرب مازندران گفت: نخستین مرحله امداد و خروج از بحران در مازندران به پایان رسیده است.

به گزارش " ایلنا " از ساری، وی تصریح کرد: با بارش برف سنگین در منطقه شمال به ویژه غرب مازندران دولت هم بسیار نگران بود فرصت مناسبی پیش آمد تا به عنوان فرزندی کوچک از این خطه بزرگ پیام رسان ارادت و سلام ریاست محترم جمهور و هیئت وزیران باشم.

نوبخت افزود: بنده دوست داشتم در نخستین ساعات خودم را به منطقه برساندم ولی به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت و راهبردی درگیر لایحه بودجه بودم و امروز به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهور خدمت مردم رسیدم تا سلام و ارادت رئیس جمهور محترم و هیئت محترم دولت ابلاغ نمایم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات برق، آب و راه‌های ارتباطی غرب مازندران برطرف شده است، تصریح کرد: آنچه که باعثافتخار در این حوادثبوده است درایت و پختگی مردم در همکاری با دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان بوده است.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه نیروهای مسلح و سپاهیان عزیز با حضور به موقع در مناطق مازندران و گیلان خدمات شایسته‌ای را ارائه کردند، خاطرنشان کرد: هلال احمر و مسئولان راهداری نیز در کنار مردم نسبت به کاهش آسیب‌های بحران اقدام کردند.

" نوبخت " تاکید کرد: نخستین بخش بحران مدیریت شد و به پایان رسیدن ولی الان مهم برآورد دقیق خسارتها و مشکلات و جبران خسارتها است البتهآقای استاندار به خوبی مرا در جریان ریز مشکلات و مصائب مردم قرار دادند و زبان مردم بودند.

وی با اشاره به اینکه خسارت‌های بخش کشاورزی، باغداری و مرغداری و واحدهای مسکونی در حال جمع‌بندی است، گفت: از استاندار مازندران می‌خواهیم که با جمع‌بندی خسارات نسبت به جبران آن اقدام شود.

سخنگوی دولت همچنین از صدا و سیمای مازندران که مشکلات مردم را در سطح ملی بسیار خوب منعکس کرد تقدیر و تشکر کرد و تصریح نمود: در اولین جلسه هیئت محترم وزیران مسائل و مشکلات را مطرح خواهم کرد و تلاش می کنیم سریعا وضعیت مناطق را به حالت عادی برگردانیم هر چه سریعتر مشکلات مردم خوب، با عاطفه و محبوب و عزیزم به پایان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز