خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی در غرب مازندران به زودی آغاز می گردد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۷۱

در شرایط فعلی نکته مهم بحثساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی است که باید برآورد خسارت شده و به زودی کار مرمت و بازسازی آنها انجام شود.

ایلنا: وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از مناطق غرب مازندران در خصوص خسارات وارده به ساختمان های این مناطق عنوان نمود: باید برای بهسازی ساختمان‌های مسکونی تخریب شده برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش " ایلنا " به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران " عباس آخوندی " در حاشیه این بازدید درباره آخرین اقدامات انجام شده برای خروج از بحران در غرب مازندران افزود: با تلاش همه نیروهای ملی و محلی شریان‌های اصلی غرب مازندران در حال بازگشایی است.

وی در مورد خسارات وارده به بخش مسکن اظهار داشت: در شرایط فعلی نکته مهم بحثساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی است که باید برآورد خسارت شده و به زودی کار مرمت و بازسازی آنها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه از مدیران بنیاد مسکن خواستیم هر چه سریع‌تر ارزیابی دقیقی از میزان خسارت‌ها انجام دهند، گفت: گزارش‌های برآورد شده در جلسه هئیت وزیران مطرح می‌شود تا بازسازی ساختمان‌های خسارت دیده شروع شود.

" آخوندی " از بازسازی مسکن های روستایی نیز خبر داد و عنوان نمود: کار بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی با هماهنگی بنیاد مسکن به زودی آغاز می شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نیروهای راهداری در همه استان‌های کشور در حال تلاش هستند، گفت: از مردم می‌خواهیم با توجه به یخ‌زدگی جاده‌ها از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، وضعیت بحران را پشت سر گذاشته ایم، ابراز امیدواری کرد تا ۴۸ ساعت آینده همه مسیرهای ارتباطی(اعم از روستایی و فرعی) منطقه بازگشایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز