خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران خبرداد:

توزیع ۳۸ هزار بطری آب معدنی در غرب مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۹

بزرگترین مشکل امدادرسانی به شهروندان معضل تردد بود و اگر مشکل بازگشایی معابر و ترافیک زودتر حل می شد، خدمات‌رسانی سریع تر صورت می گرفت.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران از وصل آب در تمام شهرهای استان خبر داد و گفت: در برخی از نقاط شهری فشار آب بدلیل خالی بودن شبکه ها ضعیف می باشد.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " ذبیح الله ذاکری " افزود: با زون بندی های صورت گرفته و تنظیم فشار شبکه، تعادل فشار را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۱۳ دستگاه دیزل ژنراتور سیار از استان‌های معین ارسال گردید، از راه‌اندازی چاه‌های آب شرب شهرهای غرب مازندران با نصب ۸ دستگاه دیزل ژنراتور خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به اینکه قطع برق، منابع تامین آب را از مدار خارج نموده بود، اظهار داشت: بزرگترین مشکل امدادرسانی به شهروندان معضل تردد بود و اگر مشکل بازگشایی معابر و ترافیک زودتر حل می شد، خدمات‌رسانی سریع تر صورت می گرفت.

" ذاکری " از شهروندان مازندرانی خواست نسبت به پوشش کنتورهای آب خود با پشم شیشه اقدام کنند تا از یخ‌زدگی احتمالی جلوگیری شود.

وی ضمن عذرخواهی و تشکر از مردم غرب مازندران که مشکلات را تحمل می کنند، از شهروندان خواست با عایق کاری لوله ها و کنتورها و یا قرار دادن کیسه های خاک اره در محفظه کنتور و عایق بندی لوله های آب در فضای باز ساختمان و نیز تعبیه درپوش مناسب برای کنتور و اتصالات و همچنین پر کردن حوضچه کنتور آب با کیسه های پوشال از یخ زدگی و ترکیدگی لوله ها و کنتور آب جلوگیری نمایند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به اینکه احتمال قطع آب تا پایداری شبکه وجود دارد، تاکید نمود: شهروندان با ریختن آب گرم به آرامی بر روی کنتورهای آب نسبت به باز کردن آن اقدام کنند.

" ذاکری " از شهروندانی که در نقاط بالادست زندگی می کنند، درخواست نمود یکی از شیرهای آب منازل خود را به میزان کمی باز بگذارند تا از یخ زدگی احتمالی جلوگیری شود.

وی از توزیع ۳۸ هزار بطری آب معدنی در بین شهروندان خبر داد و گفت: بوسیله ۴ تانکر سیار ارسالی از سوی استان های معین و ۳ تانکر موجود در استان آبرسانی سیار نیز صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز