خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

آب شرب شهرهای غرب مازندران وصل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۴

با تلاش اکیپ های امدادی، آب شرب شهرهای غرب مازندران وصل و در حال حاضر عمده ترین چالش قطعی آب مربوط به روستاهای شهرستان تنکابن می باشد.

ایلنا: وزیر نیرو گفت: با تلاش اکیپ های امدادی، آب شرب شهرهای غرب مازندران وصل و در حال حاضر عمده ترین چالش قطعی آب مربوط به روستاهای شهرستان تنکابن می باشد.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " حمید چیت چیان " که به منظور نظارت و پیگیری مشکلات آب و برق غرب مازندران در این مناطق حضور یافته در جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت آبفای کشور و معاون نظارت بر بهره برداری این شرکت تشکیل شد، بر ضرورت خدمات رسانی هر چه سریع تر به نقاط روستایی تاکیدکرد و افزود: به علت عدم وقوع چنین حوادثی در مازندران، نحوه مدیریت بحران نیز کمی سخت تر شده است.

وی از اعزام ۷۱ تیم امدادی از سراسر کشور به مناطق بحران زده غرب مازندران خبر داد و یادآور شد: این گروهها در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم به وِیژه در مناطق روستایی مازندران هستند.

وزیر نیرو از مدیران خواست تا تجارب بحران مستندسازی گردد و با ایجاد ساختارهای مناسب، تمهیدات لازم برای راههای مواصلاتی اندیشیده شود.

" چیت چیان " گفت: کنترل کیفیت آب شرب باید از سوی مدیران آب و فاضلاب در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز