خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران:

۱۸۰ کیلومتر از راههای اصلی غرب مازندران برفروبی و بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۲۳

با تلاش راهداران ۱۸۰ کیلومتر از راه های غرب مازندران، حدفاصل محمودآباد تا رامسر برفروبی و بازگشایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از بازگشایی ۱۸۰ کیلومتر از راههای اصلی غرب مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد، از تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی راههای ارتباطی غرب استان خبر داد و گفت: با تلاش راهداران ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های غرب مازندران، حدفاصل محمودآباد تا رامسر برفروبی و بازگشایی شد.

وی ادامه داد: پس از بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امکانات و ماشین آلات راهداری اقدام با بازگشایی محورهای ارتباطی کردند.

اسد در خصوص اجرای عملیات برفروبی در سطح محور‌ها اشاره کرد و افزود: ۳۵ اکیپ راهداری راه و شهرسازی با در اختیار داشتن ۱۰۳ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری از جمله لودر، بلدوزر، گریدر اقدام به عملیات برفروبی کرده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران افزود: با توجه به حجم بالای برف و با هماهنگی صورت گرفته ۳۰ دستگاه ماشین آلات دیگر نیز از استانهای معین قزوین، گلستان، خراسان شمالی، تهران، البرز، زنجان، سمنان به اداره راه و شهرسازی مازندران اضافه شده است.

وی به توان سخت افزاری بخش خصوصی برای اجرای عملیات برفروبی اشاره کرد و افزود: علاوه بر امکانات موجود این اداره کل و دیگر دستگاه‌های اجرایی توانستیم با تعامل و همکاری ۲۷ دستگاه از انواع ماشین آلات راهسازی و راهداری از بخش خصوصی و پیمانکاران این حوزه بکار گیری کنیم.

اسد اظهار داشت: در راستای عملیات تدارکات و پشتیبانی نیز ۲۰۰ نفر از نیروهای انسانی مجرب و متخصص در قالب اکیپ‌های تعمیرات، تعویض روغن و سوخت، جوشکاری و برش در منطقه مستقر شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در خصوص بازگشایی دیگر محورهای غرب استان افزود: در حال حاضر تمامی پتانسیل اجرایی این اداره کل صرف بازگشایی محورهای روستایی و فرعی این مناطق شده که پیش بینی می‌شود حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده تمامی راههای ارتباطی بازگشایی وشد و تردد درآن‌ها برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است علاوه بر بکارگیری تمامی امکانات از قبیل ماشین آلات راهداری و تجهیزات لازم جهت مقابله با حوادثو راهداری زمستانی مهم‌ترین عامل مدیریت صحیح و منطقی و به موقع بوده و تقاضا داریم د تمامی عملیات‌ها و شرایط کاری حضور فعال موثر و نظارت مستقیم داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز