خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبرداد:

به کارگیری دوفروند بالگرد امدادی جمعیت هلال احمردر مناطق آسیب دیده

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۳۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از بکارگیری دوفروند بالگرد امدادی جمعیت هلال احمردر مناطق آسیب غرب مازندران دیده خبرداد.

ایلنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: درپی افت شدید دما و بارش برف سنگین در مناطق مختلف استان و همچنین کولاک شدید در شهرهای بابل، آمل، رامسر، فریدونکنار، محمودآباد، جویبار، قائم شهر، چالوس، تنکابن، نور، سوادکوه و بهشهرتیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تمام توان عملیاتی و در کمترین زمان ممکن در مناطق مزبور حاضر شدند و موفق شدند تا کنون به بیش از ۱۱هزارنفر از افراد آسیب دیده خدمات لازم را ارائه دهند.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " مهدی ولی پور " افزود: توزیع بیش از یکصد هزارقرص نان، ۲۵هزاربطری آب معدنی، ۱۱هزارقوطی انواع کنسرو، ۱۷۰۰کیلو خرما، ۱۲۰کیلو برنج،، ۴۰۰بطری روغن، ۳۰۰کیلو قندوشکر، ۱۰۰بسته ماکارونی، ۶۵۰تخته پتو، ۵۰تخته موکت، ۱۰۰بسته مواد شوینده و بهداشتی، یک دستگاه چادر امدادی و۵۰۰کیلو نایلون و همچنین رهاسازی یکهزار دستگاه خودروی زمینگیر شده در محورهای مواصلاتی استان و انتقال ۲۵۰نفر ازمسافران در راه مانده به اماکن امن بخشی از خدمات ارائه شده هلال احمر استان به آسیب دیدگان حوادثاخیر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه از روز گذشته دوفروند بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر نیز وارد عملیات شدند گفت: جمعیت هلال احمر استان با همه توان عملیاتی در مناطق حادثه دیده حضور دارد.

" ولی پور " با اشاره به اینکه با توجه به دامنه سنگین خسارات وارده از استانهای معین نظیر تهران، البرز و سمنان نیز تیم های امدادی به مناطق گرفتار در محاصره برف اعزام شده اند، تصریح کرد: با توجه به حضور همه دستگاههای اجرایی در منطقه و حضور استاندار و معاون عمرانی استانداری که از نزدیک فرآیند عملیات امدادونجات را مدیریت می کنند، انتظار می رود در ساعات آینده با بازگشایی مسیرهای مسدود شده از شدت بحران مزبور کاسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز