خبرگزاری کار ایران

رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار:

مشکلی در عرضه سوخت در بابلسر نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۶

با توجه به برودت هوا و ریزش برف سنگین در سطح شهرستان تمامی جایگاه‌های عرضه بنزین و نفت گاز و همچنین جایگاه‌های عرضه CNG فعال و سوخت‌رسانی به صورت عادی صورت می‌گیرد.

رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و ریزش برف سنگین در سطح شهرستان تمامی جایگاه‌های عرضه بنزین و نفت گاز و همچنین جایگاه‌های عرضه CNG فعال و سوخت‌رسانی به صورت عادی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار در جلسه مدیریت بحران شهرستان اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و ریزش برف سنگین در سطح شهرستان تمامی جایگاه‌های عرضه بنزین و نفت گاز و همچنین جایگاه‌های عرضه CNG فعال و سوخت‌رسانی به صورت عادی صورت می‌گیرد.

بهمن فاخری با بیان اینکه ۱۲ وانت نفتکش سطح شهرستان از روز گذشته تا امروز آماده باش و امکانات فراهم و مشکل خاصی نداریم، اذعان داشت: چنانچه وقفه‌ای در توزیع گازCNG و یا گاز شهری ایجاد شود شرکت نفت برای خدمت‌رسانی آمادگی کامل دارد.

وی در پایان اذعان داشت: این شرکت در حال حاضر با فعالیت ۱۰ جایگاه بنزین و هفت جایگاه CNG و ۱۳ فروشندگی مواد نفتی به خدمت‌رسانی مشغول است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز