خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران:

نقش زنان در عرصه اقتصادی و سیاسی ارزنده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۶

نقش زنان در عرصه اقتصادی و سیاسی ارزنده است و سهم مهمی از پیشرفت انقلاب را مدیون این قشر جامعه هستیم.

حسن خیریانپور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای استان که به مناسبت دهه فجر با عنوان(لتکا) در محل نمایشگاهی فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: فجر به معنی شکفتن است و انقلاب اسلامی در دهه فجر ظلمت استبداد و استعمار را کنار زد و روشنایی و استقلال طلبی را در کشور حاکم کرد.

به گزارش ایلنا، وی گفت: امروز جمهوری اسلامی در سازمان‌های بین المللی و جهانی نقش مهمی را ایفا می‌کند و دولت تدبیر و امید بارقه‌های امید را همه جا کاشته است.

حسن خیریانپور با اشاره به اینکه امروزه مردم سالاری دینی حاکم است افزود: رای مردم تاثیر گذار و نافذ است و امروزه مسولین از خود مردم هستند.

خیرانپور افزود: همانگونه که در جمهوری اسلامی ظلمت و استبداد رخت بر بست با تکیه بر دین خدا و خمیر مایه انقلاب اسلامی و حضور یکپارچه مردم در همه عرصه‌ها شاهد توانمندی‌های جمهوری اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه سه خواسته ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور محقق شد، افزود: انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت به ارمغان آورد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران نقش زنان را در شکوفایی انقلاب اسلامی موثر دانست و افزود: نقش زنان در عرصه اقتصادی و سیاسی ارزنده است و سهم مهمی از پیشرفت انقلاب را مدیون این قشر جامعه هستیم.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اظهار داشت: زنان روستایی و تلاشکر نقش مهمی در اقتصاد و پویایی روستا ایفا می‌کنند تا بتوانند امور زندگی را به خوبی پیش ببرند.

وی ادامه داد: زن روستایی باید در کنار کار کشاورزی به ظرفیت‌های موجود در روستا و بهره‌گیری از آن به توسعه اقتصادی روی آورند.

وی از تلاش دفتر امور خانواده و بانوان استانداری و سپس از بانوانی که در پرپایی نمایشگاه و برای نشان دادن آثار گذشتگان و فرهنگ بومی مازندران تلاش کردند تشکر کرد.

خیریانپور تصریح کرد: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها ضمن اقتصادی بودن برای زنان، به حفظ فرهنگ مازندران و نشان دادن آن به نسل جدیدکمک می‌کند.

نمایشگاه دستاوردهای بانوان مازندران با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری، امور بانوان شهرداری و شورای شهر ساری، اداره کل فنی و حرفه‌ای، سازمان جهاد کشاورزی و تشکل‌های غیر دولتی به مدت سه روز از ۱۳ تا ۱۶ بهمن ماه در ۴۰ غرفه نمایشگاهی، لباس سنتی، صنایع دستی، گل و گیاه و مواد غذایی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز