خبرگزاری کار ایران

با بارش‌های شدید برف و کاهش محسوس دما؛

جلسه اضطراری مدیریت بحران در شهرستان عباس آباد تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۵۶

طبق گزارش های رسیده شکستگی درختان و افتادن آن بر روی خطوط ۲۰ کیلو وات شهرک صنعتی سلمانشهر و خسارت ۳۰۰ متر شبکه فشار قوی در منطقه اسبچین و امرجکلا منجر به اختلال برق منطقه شده بود که با همکاری نیروهای شرکت توزیع نیروی برق شهرستان این مشکل برطرف شد.

فرماندارعباس آباد گفت: با بارش‌های شدید برف و کاهش محسوس دما که از روز گذشته در شهرستان آغازشد و همچنان ادامه دارد، ستاد مدیریت بحران از نخستین ساعات امروز شنبه در محل فرمانداری فعال شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ˈسیدامیر حسینی جو ˈ در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: خوشبختانه بر اساس اطلاعیه قبلی مدیریت بحران و حوادثغیرمترقبه مازندران مبنی برنفوذ سامانه بارشی و بارش برف در بیشتر مناطق این استان، تمامی نیروهای عضو ستاد حوادثغیرمترقبه در این شهرستان به حالت آماده باش بودند.

وی اظهار داشت: اکنون با تدابیر اتخاذ شده و برنامه ریزی‌های صورت گرفته تمامی امکانات و تجهیزات امدادی برای ارایه خدمات دربخش‌های مختلف از جمله بازگشایی معابر اصلی و فرعی حوزه شهری و برون شهری پوشیده از برف به کار گرفته شده است.

او افزود: با بازدیدهای به عمل آمده از مسیر‌های ارتباطی منطقه بویژه محور سخت گذر عباس آباد به کلاردشت، نیروهای راهداری همچنان مشغول عملیات برفروبی و نمک پاشی این محور هستند و تردد خودرو‌ها در این مسیر ارتباطی با رعایت ضوابط ایمنی جریان دارد و برابر هماهنگی بعمل آمده به جهت عدم روشنایی کافی و کوهستانی بودن محور مذکور از ابتدای شب تا صبح فردا مسدود است.

فرماندارعباس آباد همچنین به رفع اختلالات و نوسانات برق در بعضی شهرهای منطقه به خاطر بارش برف و تند باد شدید روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: طبق گزارش‌های رسیده شکستگی درختان و افتادن آن بر روی خطوط ۲۰ کیلو وات شهرک صنعتی سلمانشهر و خسارت ۳۰۰ متر شبکه فشار قوی در منطقه اسبچین و امرجکلا منجر به اختلال برق منطقه شده بود که با همکاری نیروهای شرکت توزیع نیروی برق شهرستان این مشکل برطرف شد.

وی همچنین گفت: برابر گزارش اداره گاز شهرستان هیچ مشکلی در ایستگاه‌های گاز و شبکه‌های وابسته نداریم و فشار گاز در مناطق شهری و روستایی ایده آل است و از استاندارهای لازم برخوردار است.

فرماندار شهرستان عباس آباد اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام گرفته در خصوص تامین آرد مصرفی خبازی‌ها اقدامات مقرر شد با استفاده از کامیونت‌های ویژه، آرد به تعداد لازم در بین خبازیهای شهرستان توزیع گردد و مشکل خاصی در زمینه پخت نان نداریم و تمامی نانوائی‌ها آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

حسینی جو انتشار اخبار در برخی از سایت‌های خبری مبنی بر بسته بودن راه‌های ارتباطی روستایی، شهری و قطع برق و آب آشامیدنی به خاطر بارش برف در این شهرستان را تکذیب کرد و اشاره داشت: با تلاش بی‌وقفه همه نیروهای خدمات رسان بالحمدالله تا کنون مشکل خاصی در شهرستان عباس آباد وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز