خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در مراسم گلبانگ انقلاب:

انقلاب اسلامی با نگاه فرهنگی تحولی عظیم در جهان ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۰

انقلاب اسلامی سرمایه‌ای است که از امام راحل برای ما به ارثرسیده است. / صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه همه است،.

همزمان با سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گلبانگ انقلاب در مدارس مازندران نواخته شد.

به گزارش ایلنا از ساری، صبح امروز مدارس مازندران یاد شادی‌های سی و پنج سال پیش پیروزی انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته و میزبانی خود را با برپایی جشن‌های آئینی و ایجاد نمایشگاه‌های متنوع سنتی و بومی در مدارس، بار دیگر خود را میزبان ورود بت شکن زمان دانستند.

نواخته شدن گلبانگ انقلاب به طور نمادین همزمان با سایر مدارس کشور در دبیرستان دخترانه حضرت زینب(س) ناحیه یک مرکز مازندران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به دانش آموزان و فرهنگیان استان گفت: انقلاب اسلامی با نگاه فرهنگی تحولی عظیم در جهان ایجاد کرده است که بعد از ۳۵ سال همچنان زنده ماند.

سید علی قاسمی ۱۲ بهمن را روزی تاریخی و به یاد ماندنی در کشور دانست و ادامه داد: به تعبیر معمار کبیر انقلاب، امام راحل، ۱۲ بهمن یوم الله است. روزی سرنوشت ساز که با دستان مردم رقم خورد.

وی افزود: به برکت عشق و درایت مردم به انقلاب و هدایتگری رهبری شاهد سرزنده بود انقلاب اسلامی در جهان هستیم.

قاسمی با تاکید بر اینکه صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه همه است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی سرمایه‌ای است که از امام راحل برای ما به ارثرسیده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: همین دانش آموزان و دانشجویان در پیدایش انقلاب اسلامی ایثار کرده و به شهادت رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز