خبرگزاری کار ایران

در دهه فجر صورت می‌گیرد؛

افتتاح ۵ پروژه شیلاتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۴۷

به مناسبت دهه فجر ۵ پروژه شیلاتی با ۱۴هزارو۸۰۰ میلیون ریال اعتبار و اشتغال زایی برای ۱۹ نفر و میزان تولید ۹۵ تن افتتاح می‌شود.

مدیرکل شیلات مازندران گفت: به مناسبت دهه فجر ۵ پروژه شیلاتی با ۱۴ هزارو۸۰۰میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، حسن حبیب‌نژاد در جلسه شورای هماهنگی مدیران شیلات مازندران، در بابلسراظهار داشت: به مناسبت دهه فجر ۵ پروژه شیلاتی با۱۴هزارو۸۰۰ میلیون ریال اعتبار و اشتغال زایی برای ۱۹ نفر و میزان تولید ۹۵ تن افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه پرورش ماهی سردآبی پسکلایه تنکابن با اعتبار ۳۵۰۰ میلیون ریال گفت: میزان تولید این پروژه ۲۵ تن بوده که برای ۵ نفر اشتغال زایی صورت گرفته است.

مدیرکل شیلات مازندران ادامه داد: پروژه پرورش ماهی سردآبی آبکله سر تنکابن با اعتبار۳۶۰۰ میلیون ریال و تولید ۱۰ تن و اشتغال زایی ۵ نفر به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

حبیب‌نژاد یادآور شد: همچنین پروژه پرورش ماهی سردآبی بابل با اعتبار ۱۶۰۰ میلیون ریال و تولید ۲۰ تنی و اشتغال زایی ۲ نفر نیز از جمله پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه ماهی سردآبی نی کلای بابل با اعتبار استانی ۲۹۰۰ میلیون ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود افزود: با افتتاح این پروژه با ظرفیت تولید ۲۰ تنی برای ۴ نفر اشتغال زایی صورت می‌گیرد.

مدیرکل شیلات مازندران تصریح کرد: پروژه پرورش ماهی در ماهفروجک ساری با اعتبار ۳۲۰۰ میلیون ریال و میزان ۲۰ تن تولید ازدیگر پروژه افتتاحی به مناسبت دهه فجر است که با بهره برداری از آن برای ۳ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز