خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

برگزاری سومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم ویژه دانش آموزان دبیرستانی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۰۷

سومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم ویژه دانش آموزان دبیرستانی(متوسطه دوم) اسفندماه امسال با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و این اداره کل برگزار می شود.

ایلنا: سومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم ویژه دانش آموزان دبیرستانی(متوسطه دوم) اسفندماه امسال با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و این اداره کل برگزار می شود.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " سید علی ساداتی " معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: این جشنواره با موضوع مقاله نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، نقاشی و روزنامه دیواری برگزار می شود.

" ساداتی " تصریح کرد: از جمله اهداف این جشنواره می توان به تقویت و تعمیق باورهای دینی و مذهبی در کاهش آسیب های اجتماعی نوجوانان، اطلاع رسانی و اگاه سازی از طریق گروه همسالان با هدف نفی رفتارهای پرخطر، توانمند سازی، ظرفیت سازی و جلب مشارکت نوجوانان برای ترویج زندگی سالم و ایجاد مصونیت اخلاقی و روانی در دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: زندگی سالم و عاری از مصرف مواد مخدر و روان گردان ها، پیشگیری از ایدز، پیشگیری از استعمال دخانیات، پیشگیری از آسیب های غیر عمدی و خشونت، سلامت روان و نشاط اجتماعی و تحرک و ورزش از مهمترین موضوعات این جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز