خبرگزاری کار ایران

با اجرای طرح سینما سلام؛

مازندرانی‌ها دهم بهمن رایگان به سینما می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۰۲

اکران فیلم روز پنجشنبه دهم بهمن در ۱۰ سینمای شهرهای مازندران رایگان است. / در روز سینما سلام قرار است هنرمندان سینمایی کشور، به استان های سراسر کشور سفر کنند.

اکران فیلم روز پنجشنبه دهم بهمن در ۱۰ سینمای شهرهای مازندران رایگان است.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تدبیری که در سازمان سینمایی رخ داد، قرار شد به بهانه جشن پیروزی انقلاب،(۱۰بهمن) به عنوان روز «سینما سلام» در سراسر کشور برگزار شود.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی خاطرنشان کرد: این مراسم که به عنوان آشنایی مردم با فضای سینماهای کشور و آشتی مردم با حوزه سینما‌ها برگزار می‌شود، همزمان با اولین سانس سینما‌ها در استان آغاز شده و تا سانس پایانی ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه در روز سینما سلام قرار است هنرمندان سینمایی کشور، به استان‌های سراسر کشور سفر کنند، افزود: در این روز هنرمند سینمای ایران عبدالرضا اکبری به استان خواهند آمد که بر اساس نوبت بندی تعیین شده، در سینماهای استان حاضر خواهند شد.

سینما سلام هدیه‌ای از طرف سازمان سینمایی برای مردم سراسر ایران است. براساس این طرح روزهای ۲۱شهریور(روز ملی سینما) و ۱۰بهمن(آستانه‌ دهه فجر) سینما‌ها به‌طور رایگان میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

قرار است هر سال دو روز به همه مردم ایران امکان دیدن رایگان فیلم‌های درحال نمایش عمومی داده شود و اولین روز اجرای این طرح دهم بهمن امسال خواهد بود.

در مازندران شهرهای بهشهر، ساری، بابل، بابلسر، چالوس، امل وتنکابن دارای سینما هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز