خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی:

استفاده از اعتبارات ملی برای حل کمبودها و مشکلات منطقه ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۹

استفاده از اعتبارات ملی و به کار بستن توانمندنی‌های استانی و شهرستانی برای حل کمبودها و مشکلات منطقه ضروری‌ست.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از اعتبارات ملی و به کار بستن توانمندنی‌های استانی و شهرستانی برای حل کمبود‌ها و مشکلات منطقه ضروری‌ست.

به گزارش ایلنا از بهشهر، «احمدعلی مقیمی» اظهار کرد: در شرایطی که از ابتدای سال تاکنون بودجه‌های تصویب شده شهرستانی پرداخت نشد، با استفاده از اعتباراتی جذب شده کشوری، مانع از تعطیل شده این طرح‌ها و پروژه‌ها شدیم.

وی بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که تاکید فراوانی بر اجرای آن داریم، استفاده صحیح از ظرفیت‌های گردشگری موجود در شهرستان است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مکان‌های بسیار زیبا و دارای قابلیت فراوان، چشمه عمارت از بناهای متعلق به دوران صفویه است که تاکنون آن گونه که انتظار می‌رفت از آن استفاده نشد.

مقیمی ادامه داد: تلاش برای بازسازی این مکان تاریخی با اولویت حفظ و نگهداری صحیح آن، باید برنامه اصلی مدیران باشد و در کنار آن طرح‌های مورد نظر در اطراف آن اجرا شود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات مردم حاشیه شهر‌ها تاکید کرد و گفت: مسوولین شهری به خصوص شهرداری و شوراری شهر باید رسیدگی به کمبودهای مردم این مناطق را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز