خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران خبرداد:

پیش بینی برگزاری ۱۰ هزار برنامه برای گرامی داشت دهه فجر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۱۳

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از پیش بینی برگزاری ۱۰ هزار برنامه برای دهه فجر در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران خبرداد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ۱۰ هزار برنامه برای دهه فجر در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مازندران ماندگاری هر نظامی را در نکوداشت‌ها و برگزاری آیین‌ها دانست و بیان داشت: از این طریق می‌توان به حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل‌های بعدی اقدام نمود.

یوسف‌پور افزود: در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم، برنامه‌ها و کمیته ۲۵‌گانه ستاد دهه فجر استان، تنظیم و ستادهای شهرستان‌ها نیز تشکیل شده است.

رئیس ستاد دهه فجر با بیان اینکه مراسم ورود امام خمینی ۱۲ بهمن ساعت ۹:۳۳ دقیقه به صورت نمادین در فرودگاه مرکز استان با سخنرانی استاندار و حضور مسئولان برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم ۸۰ شهید انقلاب اسلامی استان در دهه فجر به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی محور برنامه‌های دهه فجر را برنامه‌های فرهنگی، همایش‌های علمی و سیاسی، جشنواره‌های مختلف، نمایشگاه‌ها، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تکریم برترین‌ها، خدماتی، عمرانی، مسابقات مختلف عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز