خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۷۴

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب کشور تاکید نمود.

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب کشور تاکید نمود.

به گزارش ایلنا از ساری، شاهین پاکروح در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل آب وفاضلاب شهری و روستایی مازندران افزود: ۹۸ درصد جمعیت شهری و۷۰ درصد جمعیت روستایی کشور تحت پوشش خدمات این شرکت قرار دارند.

وی اضافه نمود: دررابطه با جمعیت تحت پوشش، آب و فاضلاب شهری مازندران بالا‌تر از میانگین کشور و آب وفاضلاب روستایی در حد میانگین کشوریست.

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور از مدیران جدید این دوشرکت خواست: زحمات مدیران گذشته را پیگیری و نسبت به رفع نواقص اقدام نمایند.

پاکروح به طرحهای در دست اجرا آب و فاضلاب در مازندران اشاره نمود و گفت: برای اجرای کامل این پروژه‌ها ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز می‌باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان مازندران هزینه شده است، یاداور شد: تلاش داریم با اختصاص اعتبارات خارج از تملک دارایی، پروژه‌های آب و فاضلاب در کشور را به خوبی پیش ببریم.

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور بکارگیری نیروهای توانمند این شرکت را از وظایف مدیران جدید آبفای شهری و روستایی اعلام نمود و افزود: باید با تکیه بر منابع انسانی مناسب نسبت به رفع مشکلات شرکت همت کنیم.

معاون عمرانی استانداری مازندران در این مراسم گفت: ۱۰ درصد جمعیت مازندران تحت پوشش خدمات دفع بهداشتی فاضلاب هستند در صورتی که میانگین کشوری ۴۰ درصد است.

نبییان بر اتمام پروژه‌های نیمه کاره تأکید نمود و افزود: مدیران باید با برنامه ریزی مشکلات اعتباری را مرتفع و پروژه‌ها را در موعد مقرر به اتمام برسانند.

همچنین مدیرعامل جدید آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: از تمام ظرفیت‌های استان برای اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب استفاده خواهیم نمود.

ذبیح الله ذاکری در مراسم معارفه خود از مهندس حسین‌زاده مدیرعامل سابق شرکت قدردانی و از حسن اعتماد شرکت آب و فاضلاب کشور، استاندار و مجمع نمایندگان مازندران در راستای انتصاب خود قدردانی نمود.

وی اظهارامیدواری نمود بتواند با همراهی کارکنان، اهداف شرکت را دنبال و مسیر توسعه را با قوت ادامه دهد.

همچنین مدیرعامل جدید آب و فاضلاب روستایی مازندران بر اجرای استانداردسازی در بخش آب روستایی تاکید نمود و گفت: خواسته مردم بر کیفیت خدمات استوار بوده و انتظار دارند استاندارد‌ها را بویژه در بخش بهداشت به اجرا درآوریم.

مجید عبداللهی در مراسم معارفه خود افزود: جلب رضایت مشترکین رابصورت ویژه پیگیری می‌کنیم و در صورتی که رضایتمندی مردم حاصل نشود، نمره ما منفی است.

وی یاداور شد: بهره‌گیری از متخصصان و همکاران متعهد را ضروری می‌دانم و با انسجام، هماهنگی و همدلی بین همکاران، خدمت رسانی به مردم می‌سر خواهد شد.

در این مراسم مدیرعامل سابق آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: طی ۳ سال گذشته ۵۵۰ لیتر بر ثانیه افزایش دبی آب را شاهد و ۹۰۰ لیتر در ثانیه از طریق نوسازی چاه‌ها به ظرفیت آب شرب استان افزوده گردید.

محمدتقی حسین‌زاده در مراسم تودیع خود با بیان اینکه در استان مازندران۹۰ درصد آب شرب مصرفی از طریق چاه‌ها استحصال می‌شود، افزود: طی ۳ سال گذشته با حفر و تجهیز ۳۹ حلقه چاه، شاهد رشد ۱۸۰ درصدی بودیم و بیش از۶۰ هزار مترمکعب مخزن جدید احداثگردید.

وی یاداور شد: در طی این مدت در کمترین شهر‌ها و در کمترین ساعات مشکل کم آبی داشتیم.

پروژه‌های آب روستایی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی‌‌ رها شده‌اند همچنین مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی مازندران به چالش‌های زیاد آب روستایی در مازندران اشاره نمود و گفت: منابع عظیم آب و چشمه‌ها در مازندران خشک شده‌اند.

محمدحسین برزگر در مراسم تودیع خود با اشاره به اینکه بدلیل حفر غیرمجاز در سالهای گذشته، آب چاه‌ها خشک شده است، افزود: تجمیع آب روستا‌ها در مازندران ۱۰ درصد می‌باشد درصورتی که این رقم در کشور ۴۵ درصد است.

وی یاداور شد: بدلیل کاهش اعتبارات، بسیاری از پروژه‌ها با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در روستا‌ها‌‌ رها شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز