خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

نگاه سنتی نسبت به بانوان باید شکسته شود / از بانوان توانمند در حوزه مدیریتی حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۹۷

بانوان در تمام عرصه ها دارای توانمندی های زیادی هستند که باید از این توانمندی ها درتوسعه مازندران استفاده شود. / فعالیت و عملیات های زیرساختی به صورت آرام و نامحسوس در سطح جامعه تحول ایجاد می کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در جمع بانوان خبرنگارمازندران بر ساماندهی نظاممند بانوان خبرنگار مازندران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، مریم جمشیدی در نشست خبری با رسانه‌های گروهی مازندران که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران، مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری، مهدوی مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد مازندران در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: هدف از نشست امروز هم اندیشی با بانوان فعال در حوزه رسانه، شنیدن دغدغه‌ها و برنامه ریزی برای رفع مشکلات موجود است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه نگاه سنتی نسبت به بانوان باید شکسته شود، افزود: بانوان در تمام عرصه‌ها از جمله حوزه رسانه، دارای توانمندی‌های زیادی هستند که باید از این توانمندی‌ها درتوسعه مازندران استفاده شود.
جمشیدی با بیان اینکه نگاه استاندارمازندران به حوزه بانوان نگاه حمایتی است، افزود: با توجه به پشتوانه حمایتی استاندار مازندران با تمام توان برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود در حوزه بانوان تلاش خواهم کرد.
وی تغییر و تحول در زیرساخت‌های امور بانوان را از اهداف مهم خویش برشمرد و تصریح کرد: فعالیت و عملیات‌های زیرساختی به صورت آرام و نامحسوس در سطح جامعه تحول ایجاد می‌کند.
جمشیدی با اشاره به اینکه برای حمایت مداوم از بانوان خبرنگار در حوزه رسانه، این قشر باید به صورت نظاممند ساماندهی شوند، اذعان داشت: توجه من اساسا به خبرنگارانی است که به صورت پیوسته و مداوم فعالیت داشته و دغدغه آن‌ها توجه و رفع مشکلات بانوان است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران با اشاره به اینکه از بانوان توانمند در حوزه مدیریتی حمایت می‌کنم، افزود: دیدگاه تنگ نظری نداشته وبه بانوانی که در عرصه فرهنگی و اجتماعی توانمند باشند کمک خواهم کرد از وجود ایشان در عرصه مدیریتی استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: تعداد کل مطبوعات فعال مازندران ۱۰۵ نشریه، روزنامه، ماهنامه، دو ماهنامه، فصل نامه، نشریه الکترونیکی، خبرگزاری، پایگاه خبری و نمایندگی‌های فروش است.
حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی با اشاره به اینکه تاکنون پرونده رسانه‌ای مطروحه در دستگاه‌های قضایی نداریم، افزود: نگاه درونی خبرنگاران نگاه سالمی است و خبرنگاران تنها رسالت و دغدغه‌های موجود جامعه را انعکاس می‌دهند و براین اساس مدیران باید قدرت انتقاد پذیری خود را افزایش دهند.
در ادامه مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها برای کمک به توسعه مازندران گفت: در طی دو ماه گذشته، با تلاش مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران شاهد تحولات عظیمی در حوزه بانوان هستیم.
مظفری افزود: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه به امور بانوان مورد تاکید ریاست محترم جمهوری بوده و بر این اساس در استان مازندران نیز این سیاست به صورت جدی دنبال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امروز مازندران برای توسعه و پیشرفت به یک هم افزایی و همدلی نیاز دارد از خبرنگاران به عنوان بازوان توانمند مدیران دستگاه‌های اجرایی یاد کرد و افزود: توسعه مازندران تنها در سایه وفاق و همدلی مسئولان و مردم امکان پذیر است.
مظفری با انتقاد ازاینکه بانوان فعال حوزه رسانه در مازندران تاکنون مطالبات بانوان استان را به صورت جدی پیگیری نکردند، بیان داشت: نیازاست برای تحقق حقوق بانوان، خبرنگاران حامی و یاوردفتر امور بانوان استانداری مازندران بوده و با پیشنهادات و راهکارهای مناسب زمینه حضور بانوان فعال را در عرصه‌های مختلف مدیریتی فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران تنها مدیرکلی است که دارای مشاور رسانه‌ای بوده، فعالیت سایت بانوان را بسیار خوب و رضایت بخش توصیف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز