خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران:

تاخیر تامین اجتماعی برای تامین اعتبار تجهیز بخش قلب بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر قابل توجیه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۶۸

وقتی فیزیک ساختمان بخش قلب بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر آماده بهره برداری است سهل انگاری سازمان برای عدم اعتبار به تجهیز این پروژه قابل توجیه نیست. / تاخیر در راه اندازی این پروژه بار مالی سنگینی هم به سازمان وهم به بیمه شدگان تحمیل نموده است.

بهروز عباسی گفت: با وجود پیگیری‌های متعدد بازنشستگان و اعضای نهاد صنفی آنان، متاسفانه بیمه دی به بهانه کمبود منابع مالی قصد پرداخت بدهی‌های خود به بازنشستگان تامین اجتماعی را ندارد.

رئیس کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران عباس آباد در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: کانون عالی بازنشستگان پیش از اتمام قرارداد با بیمه تکمیلی دی باید تمام مطالبات کارگران بازنشسته را تسویه می‌کرد که در این زمینه اعضای کانون کوتاهی کرده‌اند.

عضو هیئت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران با اشاره به تخلفاتی که در سازمان تامین اجتماعی به‌وجود آمده است گفت: چنانچه انتشار گزارش تحقیق و تفحص تنها به واکنش بین اشخاص و گروه‌های ذی نفع محدود شود هیچ تضمینی برای جلوگیری از تکرار چنین تخلفاتی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: در صورتی که دولت به عنوان مسئول اداره سازمان تامین اجتماعی برای جبران زیان‌های وارد شده به این سازمان هیچ اقدامی درستی انجام ندهد، باید در انتظار تعطیلی این سازمان و واگذار شدن تامین امور حیاتی بیمه شدگان به شرکت‌ها و موسسات تجاری باشیم.

عباسی گفت: در حال حاضر چنانچه مدیریت کنونی سازمان تامین اجتماعی خود را در جهت تامین منافع بیمه شدگان مسئول می‌داند باید با تغییرات قوانین تحمیل شده به سازمان تامین اجتماعی، تمامی مصوبات ناصواب دولت دهم را ملغی کند.

رئیس کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران عباس آباد با بیان اینکه اقدام اخیر هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی مورد قبول و تایید کارگران بیمه‌ شده‌ است، افزود: مادامی که سایه نظارت مجلس بر سر سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولتی سنگینی نکند، هیچ تضمینی برای سلامت اداری این سازمان‌ها وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران با بیان اینکه در شرایط کنونی باید تمرکز اصلی سازمان بر احیای بخش درمان مستقیم معطوف شود، در خصوص مطالبات تامین اجتماعی گفت: عدم پرداخت مطالبات تامین اجتماعی استان از سوی کارفرمایان بخش صنعت و سایر صنوف موجبات نگرانی اعضای این صندوق بین النسلی را فراهم نموده است.

وی در خصوص روند کند تجهیز تنها مرکز جراحی قلب باز شمال کشورنیز گفت: وقتی فیزیک ساختمان بخش قلب بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر آماده بهره برداری است سهل انگاری سازمان برای عدم اعتبار به تجهیز این پروژه قابل توجیه نیست.

عباسی تصریح کرد: تاخیر در راه اندازی این پروژه بار مالی سنگینی هم به سازمان و هم به بیمه شدگان تحمیل نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز