خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در پشت صحنه سریال پایتخت ۳؛

از آثار فاخر فرهنگی و هنری حمایت می کنیم / به دنبال توسعه همه جانبه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۷۴

پروژه های فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت بسیار زیادی است و ما به دنبال توسعه همه جانبه هستیم. / فرهنگ جامعه نقشه راه را برای ما ترسیم می کند

استاندار مازندران با همراهی معاونین برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، مدیران کل صدا و سیمای مرکز طبرستان و فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امام جمعه شیرگاه و فرماندار جدید سوادکوه شمالی ظهر جمعه از پشت صحنه سریال پایتخت ۳ بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، در این بازدید ربیع فلاح استاندار مازندران خطاب به عوامل سریال پایتخت ۳ گفت: پروژه‌ای که شما در دست تهیه دارید از پروژه‌هایی مانند پروژه عمرانی مهم‌تر بوده و از حساسیت بالایی برخوردار است و بنده بر حسب وظیفه مدیریتی خود اعلام می‌کنم با توجه به اهمیت کار شما در انجام یک کار فرهنگی در سطح کشور آمادگی همکاری با شما را دارم.

وی افزود: پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت بسیار زیادی است و ما به دنبال توسعه همه جانبه هستیم و در این راستا فعالیتهای فرهنگی و هنری هم ضروری و مهم است و از آثار فاخر فرهنگی و هنری حمایت می‌کنیم.

ربیع فلاح تصریح نمود: فرهنگ جامعه نقشه راه را برای ما ترسیم می‌کند و در هر کجای استان ایده‌های فرهنگی و هنری محقق شود به توسعه استان کمک می‌کند.

استاندار مازندران با تشکر و تقدیر از سیروس مقدم و همکارانش در سریال پایتخت سه اظهار امیدواری کرد در این سریال به مسایلی مانند بیکاری، گردشگری و توریست پذیری مازندران نیز اشاره شود.

در ادامه سیروس مقدم ضمن عرض خیر مقدم به استاندار و هیات همراه گفت: هدف ما در این پروژه تنها خدمت است و با وجود امکان انتخاب نقاط مختلف جهت فیلمبرداری سریال پایتخت اما با توجه به خونگرم بودن، متدین بودن و مه‌مان نوازی مردم مازندران، جهت ساخت سریال پایتخت مازندران انتخاب شد که البته موسیقی مازندرانی و زیباییهای طبیعی مازندران نیز در این امر نقش موثری داشت.

کارگردان سریال پایتخت در ادامه گفت: در سریال پایتخت ۳، عنصر مهمی به نام امید وجود داشته و در این سریال به کشتی مازندران پرداخته می‌شود چرا که مازندران پایتخت کشتی جهان است و در سریال پایتخت ۳ ورزش کشتی به عنوان ورزش خاص استان مورد توجه قرار گرفته است.

سیروس مقدم حضور استاندار مازندران و مسئولین استان را موجب دلگرمی و سنگین‌تر شدن مسئولیت خواند و تاکید کرد: در سریال پایتخت ۲ هنر گلدسته سازی و گنبد سازی مردم مازندران به نمایش گذاشته شد و این هنر به عنوان عامل وحدت تا به خیلج فارس می‌رسد و مردم هم با سریال پایتخت ۲ ارتباط خوبی با قهرمانان و موضوع سریال برقرار کرده بودند.

قابل ذکر است در پایان این بازدید، کتاب مازندران در تاریخ از سوی استاندار مازندران به سیروس مقدم اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز