خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان مازندران:

کمیته برنامه ریزی آموزش بانوان شاغل، در استانداری مازندران تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۲۸

کمیته آموزش بانوان شاغل دستگاه های اجرایی به منظور ساماندهی و بسترسازی مناسب در امرآموزش بانوان در چهارچوب آئین نامه ای و توجه به فضای خانواده تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان گفت: آموزش یکی از سرفصل ها و فعالیت های مورد تاکید دفتر امور بانوان و خانواده مازندران است.

به گزارش ایلنا از ساری، مریم جمشیدی در جلسه کمیته برنامه ریزی آموزش بانوان شاغل دستگاه های اجرایی با اشاره به اینکه آموزش بسترساز توسعه و پیشرفت یک جامعه است، افزود: کمیته آموزش بانوان شاغل دستگاه های اجرایی به منظور ساماندهی و بسترسازی مناسب در امرآموزش بانوان در چهارچوب آئین نامه ای و توجه به فضای خانواده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه آموزش باید از ابتدا در مهدکودک ها نهادینه شود، بیان داشت: متاسفانه به دلیل عدم آموزش های مناسب کودکان ما چندان از دوران کودکی لذت نبرده و زودتر از وقت مقرر به بلوغ فکری می رسند.

جمشیدی خطاب به مشاوران دستگاه های اجرایی تصریح کرد: شما باید با ارائه برنامه های جامع آموزشی مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران را مجاب کنید نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی که سبب تداوم زندگی پایدار در خانواده ها می شود توجه ویژه داشته باشند.

وی اذعان داشت: در این راستا به منظورتوجه به مسئله آموزش، هفته آینده جلسه کمیته برنامه ریزی آموزش با حضور استاندار مازندران، مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و مشاوران دستگاه ها در استانداری مازندران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز