خبرگزاری کار ایران

طی ۹ ماهه امسال صورت گرفت؛

افزایش ۳ درصدی مرگ ناشی از حوادثرانندگی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۸۲

در ۹ ماهه امسال تعداد ۶۵۱ نفر در حوادثرانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد: گفت: طی ۹ ماهه امسال بیش از ۶۵۱ نفر در حوادثرانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا از ساری، علی عباسی اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال تعداد ۶۵۱ نفر در حوادثرانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۵نفر از تلفات حوادثرانندگی ۹ ماهه امسال مرد و ما بقی زن است افزود: از این تعداد ۴۴۳ نفر معادل ۶۸ درصد متاهل و تعداد ۲۰۸ نفر مجرد هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: بالا‌ترین آمار تلفات حوادثرانندگی به ترتیب مربوط به شهرستان آمل با ۹۱ و بابل با ۸۱ نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان فریدونکنار با ۱۰ نفر است.

دکتر عباسی افزود: از مجموع کشته شدگان حوادثرانندگی ۹ماهه امسال ۴۴۸ نفر در جاده‌های برون شهری، ۱۵۹نفر در جاده‌های درون شهری، ۴۴ نفر در جاده‌های روستایی ثبت شده است.

وی به تفکیک وضعیت متوفی را تعداد ۲۲۵ عابر، ۱۴۶ مورد موتورسوار، ۱۳۶ مورد سرنشین، ۱۳۲ مورد راننده و ۱۲ مورد دوچرخه سوار است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال، آمار ۱۳هزار و ۷۴۵ نفر مصدوم حوادثرانندگی در پزشکی قانونی استان ثبت شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، ۲ درصد کاهش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز